۲۱ واحد از ۲۶ واحد تولیدی موجود در ناحیه صنعتی دلفان تعطیل است

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از خبرآنلاین،‌ سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان گفت: از مجموع ۲۶ واحد تولیدی موجود در ناحیه صنعتی علی میرزایی این شهرستان، ۲۱ واحد آن تعطیل و غیرفعال است.

جعفر طولابی در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی علی میرزایی شهرستان دلفان گفت: این واحدها به علت کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و همچنین مشکلاتی در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی، غیربومی بودن وعدم تخصص مدیران، غیرفعال و تعطیل شده‌اند.

وی اظهار داشت: پنج واحد فعال ناحیه صنعتی علی میرزایی دلفان نیز برغم تمامی مشکلات مالی و اقتصادی، فعالیت خوبی را در عرصه تولید دارند که فعالیت این واحدها نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه و ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان دارد.
این مسئول بیان داشت : در جریان بررسی مشکلات واحدهای صنعتی علی میرزایی با حضور استاندار لرستان و دستگاه‌های مربوطه تصمیمات خوبی برای حل مشکلات این واحدها اتخاذ شد که امیدواریم بتوانیم با پیگیری زمینه اجرایی شدن این مصوبات را احیاء و تعیین تکلیف واحدهای تعطیل شده را فراهم کنیم .
طولابی، با تاکید بر ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان دلفان، گفت: احداث شهرک صنعتی در این شهرستان یکی از مصوبات سفر دولت دهم به استان لرستان بوده که تاکنون اجرایی نشده است.
وی ادامه داد : امیدواریم با توجه به وضعیت بیکاری در شهرستان دلفان شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در این زمینه قدم های محکمی نسبت به گذشته بردارد.

پایان پیام

شهرستان دلفان

شهرستان دلفان یکی از شهرستان‌های استان لرستان است و مرکز آن شهر نورآباد می‌باشد که در میان رشته کوه‌های زاگرس و در گوشه شمال غربی استان لرستان، هم‌مرز با استان‌های همدان، کرمانشاه و ایلام واقع شده‌است. این شهرستان از شمال شرق و شمال به شهرستان نهاوند، از شمال به صحنه، از شمال غرب به هرسین، از غرب به کرمانشاه و ایلام، از جنوب غرب و جنوب به کوهدشت و دوره چگنی و از جنوب شرق و شرق به شهرستان سلسله محدود می‌شود. نورآباد شهری است در شرق شهرستان واقع شده‌است که در سال ۱۳۶۴ خورشیدی از بخشداری به فرمانداری تغییر وضعیت داد.

کد خبر : 3400 ساعت خبر : 12:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3400
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات