ابتکار: اینستاگرامم را خودم می‌نویسم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خانم دکتر ابتکار در گفت‌وگو با برنامه‌ی «پیشخان عصر» رادیو جوان درباره‌ی صفحه اینستاگرامش گفت:

من همه مطالب اینستاگرامم را خودم تهیه می‌کنم. تمام سعی‌ام این است که کامنت‌ها و نظراتی که در اینستاگرام و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی هست را خودم بخوانم. و خیلی تاکید دارم روی انتقادات تا جاییکه خدای نکرده حدود اخلاقی را رد نکند. خیلی از مطالبی که در اینستاگرام از استان‌ها می‌رسد و شبکه‌های دیگر من ارجاع می‌دهم به افراد مربوطه و خیلی از این موارد  اطلاع‌رسانی‌هایی است که من از استان‌ها پیگیر می‌شوم و استان موظف است جواب بدهد. مثلا گفته‌اند در فلان جا شکار غیر مجاز دیده شده. مدیر رفته آنجا و یک محیط‌بانی جدید ایجاد کرده. اعتبار این برای بچه‌هایی است که با علاقه کار را پیگیری می‌کنند بارها و بارها موضوعات کاملا درست با عکس برای من فرستاده‌اند. بسیار ارزشمند است این کار و ما استقبال می‌کنیم. البته من نیروی کمکی هم دارم ولی خیلی علاقه‌مندم که خودم شخصا تک‌تک بتوانم جواب دهم. واقعا فکر می‌کنم می‌توانیم با همت و همراهی مردم و جوانان و رسانه‌ در برابر آسیب‌هایی که به طبیعت وارد می‌شود گام‌های موثری برداریم.

پایان پیام

در مورد اینستاگرام

اینستاگرام یا اینستاگِرَم شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هم‌اکنون شرکت فیس‌بوک مالکیت آن را برعهده دارد. این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

اینستاگرام یک نرم‌افزار مالکیتی است و برای آی‌اواس، اندروید و مایکروسافت ویندوز در دسترس است. دنبال‌شده‌ترین مرد در اینستاگرام کریستیانو رونالدو ورزشکار و دنبال‌شده‌ترین زن نیز آریانا گرانده خواننده است. تخم‌مرغ اینستاگرام نیز بیشترین لایک را در این شبکه اجتماعی به دست آورده‌است. دیگر افرادی که بیشترین دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارند: سلنا گومز، دوئین جانسون، کایلی جنر، کیم کارداشیان، لیونل مسی و بیانسه هستند.

در دهه ۲۰۱۰، اینستاگرام چهارمین نرم‌افزار پرهوادار موبایلی بوده‌است.

کد خبر : 3931 ساعت خبر : 8:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3931
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات