افتتاح استخر در بروجرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از تسنیم رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: استخر شنا مجموعه ورزشی کارگران بروجرد با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

کامران فرشید صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: استخر شنای مجموعه ورزشی کارگران شهرستان بروجرد فردا با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به حضور ملک محمد نجفی و هیئت همراه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود از ظرفیت حضور نجفی در این شهرستان در راستای دریافت اعتبارات به‌منظور بهره‌برداری از سایر قسمت‌های این مجموعه ورزشی نظیر زمین چمن با تقویت سطح خدمات ارائه‌شده در حوزه ورزش کارگری این شهرستان استفاده شود.

استخر شنا مجموعه ورزشی کارگران بروجرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بیان کرد: استخر شنا مجموعه ورزشی کارگران بروجرد به‌منظور تقویت خدمات ارائه‌شده به جامعه کارگری این شهرستان و تأمین رضایت و رفاه نسبی آن‌ها به‌بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی و سایر مسئولان وزارتخانه، نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از جمله همراهان معاون وزیر در این سفر یک‌روزه به شهرستان بروجرد است.

فرشید عنوان کرد: احداث استخر شنا مجموعه ورزشی کارگران بروجرد از خردادماه سال ۹۰ آغاز به کارکرده و در مدت چند سال اخیر به دلیل افت‌ و خیز در تأمین اعتبار آن در بازه‌ای از زمان معلق مانده و پس‌ از آن احداث آن در ۱۰ ماه اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته است.

وی افزود: استخر شنا مجموعه ورزشی کارگران بروجرد در ابعاد ۲۵ در ۱۲٫۵ متر ساخته‌ شده و شامل سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان و آب سرد است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: استخر شنا مجموعه ورزشی کارگران بروجرد علاوه بر کارگران پذیرای دیگر شهروندان بروجردی است و استفاده برای عموم آزاد است، اما برای جامعه کارگری تخفیف ویژه در دست بررسی و اقدام است که در صورت تصویب نهایی توسط هیئت امناء این مجموعه ورزشی، اعلام می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 5090 ساعت خبر : 5:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5090
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات