افتتاح پروژه‌های عمرانی لرستان با ورود محمد شریعتمداری

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از تسنیم، معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز جهت افتتاح پروژه‌های عمرانی لرستان وارد استان شد.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز جهت افتتاح پروژه‌های عمرانی لرستان به استان وارد شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور پس از ورود به استان ساعت ۱۱ در جلسه شورای اداری استان که در استانداری لرستان برگزارمی‌شود حضور پیدا می‌کند.

حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان خرم‌آباد در ساعت ۱۳:۳۰ برنامه دیگر معاون اجرایی رئیس‌جمهور است که پس‌ از آن نیز  ساعت ۱۶ جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور برگزارمی‌شود.

افتتاح مجتمع پرورش ماهی دو آب شهرستان سلسله و افتتاح ایستگاه پمپاژ فیض‌آباد از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان لرستان است.

پایان پیام

تعریف پروژه

دو تعریف را برای پروژه ارائه داده‌است که اولی به اهداف پروژه و دیگری به ویژگی‌های پروژه توجه دارد. این استاندارد از جهت اهداف، پروژه را یک محیط مدیریتی که به منظور تحویل یک یا چند محصول تجاری مطابق با یک موقعیت تجاری مشخص ایجاد شده‌است تعریف می‌کند و در جای دیگر و با توجه به ویژگی‌های پروژه آن را یک سازمان موقتی که باید یک نتیجه منحصربه‌فرد و از پیش تعیین شده را با یک زمان از قبل تعیین شده و منابع مشخص، ایجاد کند می‌داند.

استاندارد PMBOK یک پروژه را تلاشی موقتی که به منظور تولید محصول، خدمت یا نتیجه‌ای منحصربه‌فرد انجام می‌گیرد، می‌داند؛ و براساس تعریف استاندارد ICB پروژه یک عملکرد محدود شده توسط زمان و هزینه برای دست‌یابی به تحویل شدنی‌های تعریف شده (محدوده تعریف شده برای برآوردن موضوعات پروژه) براساس استانداردهای کیفیت و الزامات است. قابل توجه است که همه این استانداردها محدودیت زمان، هزینه (منابع) و موقتی بودن را درکنار تولید یک محصول مشخص و منحصربه‌فرد مورد توجه قرار داده‌اند.

یک پروژه دارای مراحل مختلفی است که هر مرحله دارای خصوصیت خاص خود و نیازمند تصمیم‌گیری‌های مناسب آن است. از متدوال‌ترین تقسیم‌بندی‌های پروژه می‌توان به فازه‌های: درک، برنامه‌ریزی، اجرا و به پایان رساندن پروژه اشاره کرد.

کد خبر : 4013 ساعت خبر : 2:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4013
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات