روزنامه‌ی لرستان/ ۳ شهریور

مروری بر خبرهای روز استان که هر روز به طور ویژه در پایگاه خبری گلونی منتشر می‌شود:

هفته دولت هفته‌ای است که پر از خبرهای خوب است. استان ما هم از این خبرهای خوب خدا را شکر بی‌بهره نمانده. مهر امروز از عملیات گازرسانی به شهرستان سپیددشت در هفته دولت نوشت. حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی مدیر عامل شرکت گاز لرستان در این رابطه با اشاره به بهره‌برداری از عملیات گاز رسانی به شهر سپیددشت با حضور استاندار لرستان اظهار داشت: برای اجرای عملیات گاز رسانی به شهر سپیددشت بیش از ۵۰ کیلومتر خط انتقال گاز اجرایی شده است. همچنین بیش از ۵۰۰ المک گاز نیز در شهر سپددشت نصب شده است.

به مناسبت همین هفته فرخنده دولت تسنیم هم یک خبر خوب از استاندار لرستان داشت. هوشنگ بازوند از بهره‌برداری از ۸۰۵ طرح عمرانی در استان لرستان و به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۵۸۴ میلیارد تومان بین ۲۹ دستگاه اجرایی استان آماده افتتاح و بهره‌برداری است. شهرستان دورود ۶۷ طرح، خرم‌آباد ۱۳۹ طرح،دلفان ۹۸ طرح، ازنا ۶۹ طرح، کوهدشت ۶۸ طرح، سلسله ۴۲ طرح، دوره چگنی ۷۵ طرح، الیگودرز ۶۱، پلدختر ۵۱ طرح، بروجرد ۱۰۲ و رومشگان ۳۱ طرح را در دست افتتاح دارند.

حالا خبری بخوانید از منطقه هندی‌کُش دورود که چندی پیش دچار آتش‌سوزی شده بود. البته این بار خبر خوب. به گفته زلقی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود و اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان منطقه تفریحی زیارتی هندی‌کش از زباله پاکسازی شد.
تا باشد از این خبرها. امیدوارم این خبر را در آینده برای مناطق بیشتری از استان بنویسم.

مهر امروز از سفر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور به لرستان خبر داد. استاندار لرستان در این رابطه گفت: سفر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در راستای افتتاح برخی از پروژه‌های هفته دولت دراستان لرستان خواهد بود. یکی از طرح‌های قابل افتتاح استان همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از این ایستگاه پمپاژ فیض‌آباد شهرستان سلسله بوده که با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

گلونی امروز خبری از استاندار لرستان در ارتباط با جوانان منتشر کرد. در این خبر آمده که استاندار لرستان سه پرسش از جوانان مطرح کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ‌های خود را به آدرس ایمیل ذکر شده در خبر ارسال کنند.  به ۱۴ نفر از برگزیدگان هم جوایزی اهدا خواهد شد. پس تا دیر نشده بجنبید جوانان لرستانی.

دلم نمی‌خواهد حالا که این همه خبر خوب دادم باز بروم سراغ ماجرای تلخ آتش‌سوزی‌ها اما چون برایتان خبر خوب دارم اشکالی ندارد. به نقل از گلونی خانم ابتکار امروز در گفت‌و‌گو با برنامه «پیشخوان عصر» رادیو جوان از تاسیس مرکز رسیدگی‌های واکنش‌های سریع به آتش‌سوزی در استان لرستان خبر داد و گفت برای اعزام بالگرد به مناطقی که لازم دارند با نیروهای مسلح هماهنگ کرده‌ایم.
البته امیدوارم دیگر آتش‌سوزی اتفاق نیفتد که احتیاج به استفاده از بالگرد و این امکانات باشد اما خب به هر حال کار از محکم کاری که عیب نمی‌کند. می‌کند؟

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 3940 ساعت خبر : 8:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3940
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات