مرحله نهایی کتابخوانی خندوانه

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر،‌ مسابقه کتابخوانی خندوانه با انتخاب ۱۴۰ برگزیده بخش نخست مسابقه خود از میان ۱۳۰ هزار شرکت کننده به مرحله نهایی وارد شد.

مسابقه کتابخوانی برنامه تلویزیونی «خندوانه» با عنوان «بخون و ببر» این روزها در حالی به پایان رسیده است که طی روزهای آتی برنامه نهایی این مسابقه ضبط خواهد شد.

این مسابقه بزرگ کتابخوانی در قالب فراخوان برنامه تلویزیونی خندوانه برای مطالعه دو کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان و «یک عاشقانه آرام» نوشته مرحوم نادر ابراهیمی در دست اجرا قرار گرفت که مخاطبان می‌بایست از طریق تهیه نسخه مکتوب یا الکترونیکی این دو کتاب و مطالعه آن‌ها به پرسشنامه‌ای که برای این منظور از طریق سامانه تلفن همراه برنامه خندوانه تهیه شده بود پاسخ دهند.

مرحله نهایی کتابخوانی خندوانه

پیگیری برای آمار شرکت‌کنندگان در این مسابقه به اظهارنظر جوا فرحانی تهیه‌کننده این برنامه منجر که شد که آمار شرکت در این مسابقه را بالای ۱۳۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: از میان این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان به تمام سوالات درست پاسخ داده بودند که ما با قرعه کشی از میان آنها ۱۴۰ نفر را انتخاب و در روز اجرای مسابقه نیز با حضور آنها ۱۳ نفر را به قید قرعه برای شرکت در مسابقه‌هایی که با حضور همه آنها در استودیو اجرا می‌شود، انتخاب می‌کنیم.

همچنین علی شهیدیان مدیر روابط عمومی خندوانه هم درباره این مسابقه گفت: ۱۴۰ برگزیده این مسابقه که بیشترین تعداد سوالات صحیح را پاسخ داده بودند، برای حضور در استودیوی برنامه انتخاب شده‌اند.

وی گفت: این برگزیدگان طی هفته آینده به تدریج از طرق تماس تلفتی برای حضور در استودیو دعوت می‌شوند. از میان این افراد ۱۳ شرکت کننده که بیشترین امتیاز از دور اول مسابقه را به دست آورده باشند با قرعه‌ای که در حضور آنها انجام می‌شود به مسابقه نهایی در استودیو خواهند پرداخت و از میان این افراد، سه نفر به عنوان نفرات اول و دوم و سوم مسابقه انتخاب و ۱۰ نفر نیز به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی خواهند شد.

بنابر اعلام شهیدیان، نفر نسخت این مسابقه جایزه ۲۰ میلیون تومانی دریافت خواهد کرد و نفر دوم و سوم نیز جوایز ۱۵ و ۱۰ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد. همچنین ۱۰ نفر باقی مانده نیز جایزه دو میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.

پایان پیام

کد خبر : 5511 ساعت خبر : 8:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5511
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات