اهمیت تردمیل

پایگاه گلونی – امروز در شرایطی طنز چیزنا را می‌نویسم که در تهران چشم چشم را نمی‌بیند و چنان هوا آلوده است که آدم سیگاری با غیرسیگاری و مفنگی با غیرمنفگی توفیری ندارد. اگر در تهران نیستید و طنز من را می‌خوانید خوش به حال‌تان، اگر هم هستید و طنز من را می‌خوانید امیدوارم دست‌‌کم باران دیگر شروع شده باشد و از شر این هوا راحت شده باشیم. طنز امروز را تقدیم می‌کنم به خودروسازان، موتورسواران و آن‌ها که در هر شرایطی به صورت تک‌سرنشین تردد می‌کنند:

سرخط خبرها:

ثبت نام ۴۰۸ هزار نفر برای کارشناسی ارشد
به هر حال ادامه تحصیل از بی‌کاری بهتر است. آفرین بچه‌ها همین‌طور ادامه بدهید.

هشدار درباره واردات «شیشه» از هند و پاکستان
به هر حال وقتی تریاک از افغانستان می‌آید، کشورهای دوست و همسایه چون پاکستان و دوست و غیرهمسایه چون هند هم دل‌شان می‌خواهد سهمی از بازار داشته باشند. کدام بازار؟ چرا حرف توی دهان من می‌گذارید؟

منیژه حکمت: دغدغه اجتماعی داریم، انگ سیاسی می‌زنند!
به نظرم رک‌وراست دغدغه سیاسی داشته باشید دیگر کارتان ندارند و انگ نمی‌زنند. نهایت مجوز نمی‌دهند.

تله‌کابین توچال در وضعیت خطرناک فرسودگی
الان مشکل‌‌ جوان‌های ما موی سر ببخشید تله‌کابین توچال است؟ جوان‌های تهرانی الان نفس نمی‌توانند بکشنند در این هوای آلوده. تله‌کابین توچال می‌خواهیم چه کار؟ که بروند با هم اسکی مختلط؟ در ارتفاعات؟

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از وجود چهار هزار و چهارصد طرح نیمه‌تمام در کشور خبر داد که در سال‌های قبل کلنگ‌زنی شده است.
آقای خادم همان طرح‌‌ها را می‌گویند که رئیس‌جمهور سابق بلند‌بلند اعلام می‌‌کرد و برخی هم دست می‌زدند. همان روزهای از ساعت چند اینجایید و کی خسته‌اس و از این حرف‌ها.

مهر: چالش‌‌های هیئت انتخاب در فیلم فجر، فشار نیست، گاهی توصیه می‌‌کنند.
بله فشار نیست. گاهی توصیه می‌کنند. توصیه ولی.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده: توجه به ورزش زنان یکی از برنامه‌های ماست.
باز زن‌ها ورزش کنند بهتر از ساز زدن و عضو ارکستر شدن است. البته ورزش هم اگر خانه باشد بهتر است. تردمیل را برای همین ساخته‌اند.

باقی بقای‌تان / رضا ساکی چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

پایان پیام

کد خبر : 10071 ساعت خبر : 7:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=10071
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات