تابستان داغ یورو ۲۰۱۶

در شب‌های سرد پاییزی و روزهای پایانی پاییز در ۲۰۱۵ پانزدهمین دوره جام ملت‌های فوتبال اروپا قرعه‌کشی شد. البته جامی برای سال ۲۰۱۶.

پایگاه خبری گلونی، محمد میر: ۲۴ تیم دریافتند تابستان‌شان چگونه خواهد گذشت. ایا سخت یا آسان ایا در گروه مرگ یا گروه مردگان. به بررسی اجمالی گروه‌ها می‌پردازیم. در شبی که یواخیم لو جوان گفت برایم مهم نیست در چه گروهی باشم٬ آلمان‌ها با اوکراین (بدون کریمه)٬ لهستان و ایرلند شمالی هم‌گروه شدند. شاید یوگی برای از بین بردن استرس گفت براش مهم نیست با چه تیم‌هایی هم‌گروه باشد.

اما هیجان دارم گروه مرگ را خدمت شما معرفی کنم. بلژیک ایتالیا ایرلند و سوئد. شاید با توجه به اینکه از هفته آینده بلیت‌فروشی یورو ۲۰۱۶ آغاز می‌شود فروش بلیت این گروه بیشتر از همه باشد. الله اعلم. اما میزبان رقابت‌ها یعنی فرانسه در شب سخت اجلاس آب‌و هوا شب دلهره‌آوری هم برای قرعه‌کشی داشت هم برای امنیت هم برای قرعه. فرانسه با رومانی سوئیس آلبانی هم‌گروه شد‌. پرتغال با کریس رونالد هم‌گروه شد با اتریش ایسلند و مجارستان. شاید شعار بازی زیبا در ساق پاهای کریس در این گروه جست‌وجو بشود.

علاقه‌مندان به اسپانیا بخوانند: اسپانیا با کرواسی ترکیه و چک در یک سبد تابستان آینده را سپری می‌کنند. و در حالی که گرت بیل توپ رقابت‌های سال آیند را تست کرده و گفت به‌به beau  عجب توپیه! باید عرض کنم ولزی‌ها در گروه انگلیس و با اسلواکی و روسیه هم‌گروه شدند. درست است که گرت گفته با این توپ عجب بازی‌های زیبایی بشه اما باید تا تابستان منتظر باشیم و ببینید واقعا این طور خواهد بود یا نه. هرچند که خواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 9999 ساعت خبر : 11:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=9999
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات