بوقلمون دو اجرایی شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایش «بوقلمون» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور تا پایان اجراهای خود در روزهای پایانی هفته طی دو نوبت به صحنه خواهد رفت.

این اثر نمایشی که از ۲۹ آذر ماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرده روزهای پنجم، ۲۴ و جمعه ۲۵ دی ماه در دو نوبت به صحنه خواهد رفت. براساس این گزارش اجرای اول این اثر نمایشی در روزهای یاد شده ساعت ۱۷٫۳۰ و اجرای دوم ساعت ۱۹٫۳۰ خواهد بود.

تئاتر بوقلمون. فریبا فاطمی

نمایش «بوقلمون» تا ۲۹ دی ماه ساعت ۱۹٫۳۰  با بازی علی سلیمانی، سیروس همتی، مه لقا باقری، صادق ملکی جواد پورزند، وحید نفر، سامان دارابی، هادی عطایی، حسین شفیعی، خیرالله تقیانی‌پور، محمد شکری، مهدی پناهی، میلاد ابراهیمی، محسن سلیمانی روی صحنه می‌رود.

پایان پیام

مجموعه تئاتر شهر
مجموعه تئاتر شهر در سال ۱۳۴۶ توسط مهندس علی سردارافخمی طراحی شد و ساخت آن پنج سال به طول انجامید. این مجموعه در روز شنبه هفتم بهمن ۱۳۵۱ با روی صحنه رفتن نمایش باغ آلبالو نوشته آنتون چخوف و به کارگردانی آربی اوانسیان و با بازی داریوش فرهنگ، سوسن تسلیمی، مهدی هاشمی، فهیمه راستکار و پرویز پورحسینی به عنوان مدرن‌ترین سالن تئاتر تهران افتتاح شد.
در آغاز تئاتر شهر و اجرای تئاترها زیر سرپرستی سازمان جشن هنر شیراز بود ولی پس از چندی به سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران واگذار شد.
این مجموعه از معماری زیبایی برخوردار است و جزء میراث فرهنگی کشور محسوب می‌شود. مجموعه تئاتر شهر در چهارراه ولی عصر (تقاطع خیابان انقلاب و خیابان ولی عصر) در مجاورت پارک دانشجو در تهران قرار گرفته‌است و محوطه سنگ‌فرشی وسیع و زیبایی دارد.
مجموعه تئاتر شهر که در ابتدا تنها برای اجرا در تالار اصلی ساخته شده بود در حال حاضر با پنج تالار فعالیت می‌کند.
سالن اصلی (گنجایش ۵۷۹ نفر) دارای تمامی تجهیزات لازم برای یک سالن تئاتر شامل: صحنه‌گردان الکتریکی، آسانسور دکور، سیستم آویزهای بالا رونده برای دکور، دهانه متحرک صحنه، پرده و امکانات سینمایی و دستگاه‌های کنترل‌کننده است. ورودی سالن نمایش نیز دارای دو در با پوشش آکوستیک است تا از ورود صدای سالن انتظار به سالن نمایش جلوگیری کند.
سالن چهارسو (گنجایش ۱۲۰ الی ۴۰۰ نفر که تغییر حجم دکور و صحنه امکان تغییر گنجایش را می‌دهد)
مرکز مطالعات قشقایی
سالن سایه
پلاتو اجرا

کد خبر : 11941 ساعت خبر : 1:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11941
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات