برنامه‌ی احیای ظرفیت‌های راکد در لرستان

برنامه‌ی احیای ظرفیت‌های راکد در لرستان

استاندار لرستان گفت: یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی تاکید بر ظرفیت‌های راکد داخلی و درون‌زا است که احیای این واحدها نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هوشنگ بازوند در حاشیه جلسه ستاد احیا ظرفیت‌های راکد استان گفت: یکی از واحدهای صنعتی راکد در این استان مجتمع چرم و پوست است که سرمایه‌گذار آن برای تامین ۳۰ درصد اعتبار مورد نیاز اعلام آمادگی کرده است.
وی اظهار داشت: در صورت تحقق سهم آورده این میزان و کارکرد سرمایه‌گذار ، تامین تسهیلات مورد نظر از صندوق توسعه ملی پیگیری خواهد شد.
به گفته وی همچنین در این جلسه مهلت ۴۵ روزه‌ای برای احیای کارحانه ژنراتورسازی صادر شده است.

برنامه‌ی احیای ظرفیت‌های راکد در لرستان

استاندار لرستان گفت: یک هلدینگ اقتصادی نیز برای تبدیل شرکت خمیرمایه دورود به کارخانه سرم‌سازی پس از هشت سال تعطیلی اعلام آمادگی کرده که در جلسه ستاد تسهیل با این مهم موافقت شد.
بازوند ادامه داد: همچنین دو هلدینگ بزرگ اقتصادی برای تحویل و راه‌اندازی مجتمع دامپروری واقع در جاده خرم‌آباد – فیروز‌آباد اعلام آمادگی کرده‌اند که تلاش می‌شود این مجتمع تا پایان سال واگذار شود.
وی همچنین از تعیین تکلیف دو واحد سیلو در دلفان و نورآباد خبر داد و گفت: با توجه به رفع تحریم‌ها برخی مشکلات پیش روی این دو طرح برطرف شده و باید هفته آینده در خصوص ادامه رود فعلی و تعیین تکلیف این دو سیلو تصمیم‌گیری شود.
بازوند با بیان اینکه میانگین تعطیلی این طرح‌ها هشت سال بوده اضافه کرد: ۶۱۸ ظرفیت یا کارخانه تعطیل شده غیردولتی در لرستان وجود دارد که ارزش این طرح‌ها در مجموع ۱۷ هزار میلیارد ریال است.
روند احیا و راه‌اندازی هفت طرح تولیدی صنعتی راکد لرستان روز شنبه در جلسه ستاد احیا ظرفیت‌های راکد با حضور استاندار لرستان بررسی شد.

 پایان پیام

کد خبر : 12924 ساعت خبر : 1:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=12924
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات