تبلیغات به کوه‌های خرم‌آباد رسید

تبلیغات به کوه‌های خرم‌آباد رسید

به گزارش پایگاه خبری گلونی زمان تبلیغات انتخابات پیش رو به روز آخر رسیده است و نامزدها تمام تلاش خود را برای به دست آوردن رای بیشتر به کار می‌بندند.

بیشتر این تبلیغات پر از تناقضاتی است که گاهی برای مخاطب قابل حل نیست. درصد بالایی از این چند ده نفر نامزد نمایندگی مجلس از مدیران رده بالای کنونی یا سابق شهر، استان و کشور هستند. این افراد در سخنرانی‌ها و تراکت و پوسترهای تبلیغاتی خود، تمام سعی خود را در ابتدا برای معرفی پیشینه‌ی خود می‌کنند تا به مخاطب خود ثابت کنند که فرد لایق، کارکشته و امتحان پس‌داده‌ای هستند. تناقض از همین‌جا به وجود می‌آید که اگر این شهر و استان این همه مدیر با کفایت داشته و دارد پس مشکلات بزرگ و تاریخی ما چرا حل نشده است؟ اگر هر کدام از این افراد در زمان مسئولیت‌های خود یک درصد گفته‌های زمان انتخابات خود را عملی کرده بودند حالا ما یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور نبودیم.

تبلیغات به کوه‌های خرم‌آباد رسید

دوگانگی در تبلیغات به اینجا ختم نمی‌شود. هرچند در کشور حزب و گروه‌های سیاسی و تشکل‌های اجتماعی آن‌چنانی وجود ندارد ولی به صورت کلی می‌توان جناح‌بندی‌ها و اشخاص زیرمجموعه‌ی آنها را تشخیص داد. اما متاسفانه بعضی از نامزدها هواشناس خوبی هم هستند و به خوبی جهت باد را تشخیص می‌دهند. کسانی که در دور‌ه‌های گذشته، سوابق مدیریتی خود در دولت اصلاحات را به کل منکر می‌شدند حالا با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای تمام افتخارات خود را مختص به همان دوره می‌دانند. یا تندروهایی که با ظهور دولت دهم که میانه‌روی را سرلوحه اداره امور کشور قرار داده است، به یک‌باره معتدل شده‌اند و در ستایش اعتدال و مدارا سخنرانی می‌کنند. البته این چرخش‌ها به خودی خود هیچ اشکالی ندارد و حتی با کمی اغماض قابل گذشت است، ولی آنچه اهمیت دارد این است که این تغییرات با نیت درست و صداقت کامل انجام شده باشد.

تبلیغات پرخرج هم با شعارهایی که هر روز نامزدها در میتینگ‌های انتخاباتی خود فریاد می‌کنند هم‌خوانی ندارد. افرادی که تمام افتخار خود را این می‌دانند که بدون حامیان مالی بزرگ پا به رقابت گذاشته‌اند چگونه هر روز و هر شب تمام ایل و تبار خود و بخش‌ها و دهستان‌های اطراف شهر را ناهار و شام می‌دهند. آیا به دست آوردن رای با دادن شام و نهار مترادف شده است؟

البته تمام این تلخی‌ها را می‌شود برای لحظه‌ای هم که شده با شعارهای انتخاباتی نامزدها فراموش کرد. نامزدهایی که خود را امپراطور سخن می‌دانند و یا نامزدی که با کوله‌باری از درد (تصویر کوله هم آمده است) می‌خواهد زخم‌های شهر را التیام ببخشد. یا نامزدی که نه تنها تمام دیوارها و کف خیابان‌های شهر، بلکه کوه‌های اطراف شهر را هم به نام خود مزین کرده است.

پایان پیام

گزارش‌گر: محمد پورخداداد

کد خبر : 14096 ساعت خبر : 3:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14096
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات