بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد

بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سامانه بارشی اکنون در شمال‌غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز فعال است که روزهای آتی شمال، شمال شرق و جنوب غرب و مرکز کشور را به شرح زیر تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش باران، گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید و در جاده‌های کوهستانی بارش برف و برخی نقاط تگرگ پیش‌بینی می‌شود.  تا دوشنبه گستره این سامانه غالب نقاط کشور به جز جنوب شرق کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پیش‌بینی وضع هوا طی هفته جاری:

شنبه: بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد و در بعضی نقاط با بارش تگرگ در ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران. بارش پراکنده باران در شمال غرب و مرکز.

یکشنبه: بارش باران با رعدوبرق و وزش باد در ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، قزوین، البرز و تهران. بارش پراکنده باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در مناطق جنوب، مرکز و شمال شرق  و سواحل شمالی.

بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد

 دوشنبه: بارش باران با رعدوبرق و وزش باد در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، تهران، البرز، مرکزی، همدان، کردستان و کرمانشاه. بارش پراکنده باران در بقیه نقاط کشور بجز جنوبشرق و شرق.

سه شنبه: بارش پراکنده باران در شمال‌غرب، تهران، جنوب‌غرب و زاگرس مرکزی، کرمان و خراسان رضوی. بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد درجنوب فارس، جنوب بوشهر و هرمزگان. بارش باران در سواحل خزر.

چهارشنبه: بارش باران در شمال‌غرب و شمال و بارش پراکنده باران در شما شرق و رگبار پراکنده و رعدوبرق در جنوب و جنوب شرق کشور.

پنج شنبه: بارش باران گاهی با رعدوبرق در سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، شمال تهران و اردبیل. بارش برف در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی سلسله البرز برخی نقلط با کولاک برف.

جمعه: بارش باران در سواحل دریای خزر، شمال‌غرب و غرب ، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی

بارش پراکنده باران یا رگبار موقت در استان‌های زنجان، قزوین، تهران، البرز، مرکزی، همدان، ایلام، لرستان، خراسان جنوبی، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان.

 در روزهای پایانی هفته (از سه شنبه تا جمعه) ارتفاعات البرز از شمال شرق تا شمال غرب کشور و جاده ها و گردنه‌های کوهستانی در غرب و شمال غرب کشور با بارش برف و وزش باد و در مناطق مستعد با کولاک برف پیش‌بینی می‌شود. از این رو هم وطن‌هایی که قصد سفر به مناطق فوق دارند، اقدامات لازم را با توجه به شرایط جوی درنظرگرفته و همراه داشتن زنجیر چرخ و زمان‌بندی برنامه سفر برای اجتناب از مخاطرات جوی و ترافیک سنگین در روزهای پایانی هفته توصیه می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 15297 ساعت خبر : 3:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15297
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات