ارکستر سمفونیک مورد استقبال قرار گرفت

در آستانه برگزاری کنسرت «ارکستر سمفونیک تهران» به رهبری مهمان شهرداد روحانی در روز چهارشنبه ۵ خردادماه، همه بلیت‌های کنسرت این ارکستر تمام شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کنسرت «ارکستر سمفونیک تهران» به رهبری مهمان شهرداد روحانی که قرار است در تاریخ ۵ خرداد در تالار وحدت روی صحنه برود، مورد استقبال جالب توجه دوستداران و علاقمندان ارکستر قرار گرفت و تمامی بلیت‌های این برنامه از طریق سایت ایران کنسرت به فروش رفت.

روحانی در این کنسرت چهار قطعه را اجرا خواهد کرد؛ کنسرتو پیانو شماره ۲ راخمانینف، اورتور اگمونت بتهوون، سوئیت باله فندق شکن چایکوفسکی و برودین (پرنس ایگور) با همراهی گروه کر رپرتوار ارکستر سمفونیک در این اجرا را تشکیل می‌دهد.

کنسرت «ارکستر سمفونیک تهران» روز چهارشنبه ۵ خردادماه، ساعت ۲۱: ۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

پایان پیام

شهرداد روحانی

شهرداد روحانی در ۶ خرداد ۱۳۳۳ در رشت به دنیا آمد. در برخی متون، نام وی به صورت «شهداد» نیز آمده‌است. پدرش رضا روحانی موسیقیدان بود.روحانی از ۵ سالگی شروع به فراگیری موسیقی کرد و در سن ۱۰ سالگی وارد هنرستان موسیقی شد و پس از اتمام تحصیلات در هنرستان موسیقی ملی به قصد ادامه تحصیل در رشته موسیقی عازم وین شد.
هما فریمانی مهندس معمار و اهل مشهد همسر شهرداد روحانی است. سارا و سینا فرزندان این زوج هستند.

برادران وی «انوشیروان روحانی»، «اردشیر روحانی» و «شهریار روحانی» نیز از موسیقی‌دانان مطرح ایرانی هستند.
شهرت روحانی بیشتر به دلیل تنظیم و رهبری ارکستر کنسرت یانی است که به همراه ارکستر سلطنتی فیلارمونیک (به انگلیسی: Royal Philharmonic Orchestra) در فضای باز در پارتنون واقع در آتن پایتخت یونان انجام شد. این کنسرت تحسین و نقد بینندگان را در پی داشت که به پربیننده‌ترین برنامهٔ پخش شده از تلویزیون در آمریکا، و دومین موزیک ویدئوی پرفروش در تاریخ جهان پس از موزیک ویدیوی «تریلر مایکل جکسون» تبدیل شد.

کد خبر : 18605 ساعت خبر : 8:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18605
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات