ثبت‌نام ۱۱۷ کشور در جشنواره فیلم کوتاه تهران

ثبت‌نام ۱۱۷ کشور در جشنواره فیلم کوتاه تهران

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در بخش بین‌الملل سی‌وسومین جشنواره فیلم کوتاه تهران ۳۶۶۸ فیلم کوتاه متقاضی شرکت در این جشنواره شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روز شنبه اول خرداد ماه برابر با ۲۱ می مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه بین‌الملل سی‌وسومین جشنواره فیلم کوتاه تهران پایان یافت و در مجموع ۳۶۶۸ فیلم کوتاه از ۱۱۷ کشور به دبیرخانه بین‌الملل جشنواره ارسال شد.

گفتنی است از مجموع فیلم‌های ارسال شده ۶۱ درصد فیلم‌های کوتاه داستانی، ۱۳/۸ درصد مستند کوتاه، ۱۳/۴ درصد فیلم کوتاه تجربی و ۱۱/۸ درصد را انیمیشن‌های کوتاه تشکیل می‌دهند.

ثبت‌نام ۱۱۷ کشور در جشنواره فیلم کوتاه تهران

سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

درباره انجمن سینمای جوانان

انجمن سینمای جوانان ایران از سال ۱۳۶۹ بعنوان نماینده ایران ، به عضویت اتحادیه بین المللی سینمای غیرحرفه ای یونیکا در آمده و تاکنون ، حضور فعالی در جشنواره های آن داشته است. همچنین انجمن بعنوان نماینده ایران ، عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی فیاپ می باشد و با گشایش آژانس عکس ایران ، گامی در راه عرصه آثار عکاسی هنرمندان ایرانی برداشته است.

در زمینه تولید نیز تا سال ۱۳۷۶ فیلم های انجمن محدود به ارایه آثار هنرجویان در قطع های ( ۸م-م – VHS- SVHS) بود، اما از این سال به بعد و به منظور مشارکت فراگیر فیلمسازان شاخص و با تجربه انجمن در خلق آثار بدیع ، بخش تولید حرفه ای فیلم های کوتاه در قطع های بتاکم ۱۶م.م ، ۳۵ م.م، و دی وی کم و بتاکم راه اندازی شد و تا سال ۱۳۸۴ بیش از ۹۲۰ عنوان فیلم کوتاه حرفه ای نیز تولید گردیده که ۸۰ جایزه بین المللی نیز برای انجمن به ارمغان آورده است.

پایان پیام

کد خبر : 20300 ساعت خبر : 1:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20300
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات