۴۲۸۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی روی دست دولت مانده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه با حجم عظیمی از طرح‌های کلنگ خورده و رهاشده مواجه است به طوری که اکنون چهار هزار و ۲۸۰ طرح نیمه کاره در بخش ورزش روی دست دولت مانده است.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمود گودرزی روز پنجشنبه در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: اگر به طور میانگین برای هر طرح ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز باشد برای اتمام طرح‌های نیمه تمام بخش ورزش در کشور حدود ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی گفت: درحالی که اعتبار بخش ورزش یک هزار میلیارد ریال است؛ با این حساب زمان زیادی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام کشور نیاز است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش کردیم سرانه ورزشی کشور را به یک متر برسانیم و اکنون سرانه کشور به طور متوسط ۷۰ سانتی‌متر است که در آینده به میزان مورد نظر خواهد رسید.
وی بیان کرد: درصدد هستیم اعتدال در توزیع امکانات را در تمامی مناطق کشور توسعه دهیم.
گودرزی گفت: سعی شده از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید اقدامات موثری در حوزه ورزش کشور انجام شود و امیدواریم این اتفاقات خوب با همکاری دولت و مجلس تداوم پیدا کنند.
وی افزود: در سایه همدلی و همزبانی و وحدت موجود در کشور اتفاقات خوبی در ورزش و سایر حوزه‌ها رخ خواهد داد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به محرومیت بخشی از مناطق کشور اظهار کرد: این‌ها محرومیت‌های تاریخی هستند که از گذشته وجود داشته‌اند.
وی گفت: تلاش کردیم از ابتدای کار نگاهی آمایشی به تمام حوزه‌ها داشته باشیم و آمایش نگاهی علمی مبتنی بر برخی شاخص‌ها مانند گرایش منطقه‌ای، آب و هوا و غیره است که موجب شده در زمینه توزیع امکانات توجه بیشتری به مناطق محروم شود.
گودرزی تصریح کرد: نگاه بدون آمایشی که در گذشته وجود داشت موجب شده بر حسب ارتباطات انسانی و سیاسی، یک نماینده بخشی از امکانات را به سمت منطقه خود سوق بدهد.
وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه وارد کرمان شد و در ادامه این سفر به شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب استان می‌رود.
بازدید از مجموعه‌های ورزشی امام علی (ع)، محمودآباد و گل گهر سیرجان، شرکت در نشست شورای ورزش سیرجان، افتتاح سالن ورزشی نجف شهر، بازدید از طرح در دست احداث استخر بردسیر و بازدید از سالن ورزشی در دست احداث دشتکار از توابع بردسیر از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان است.

پایان پیام

کد خبر : 21669 ساعت خبر : 3:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21669
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات