اشتباه بزرگ خبرگزاری‌ها در مورد هنرمند لرستانی

اشتباه بزرگ سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در مورد تجلیل از غلام‌حسین لطفی هنرمند لرستانی.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، هم‌زمان با هفته فرهنگی لرستان در پایتخت، «غلام‌حسین لطفی» نویسنده، کارگردان تئاتر و تلویزیون در فرهنگ‌سرای ارسباران تجلیل می‌شود.
اما با یک جست‌وجو در فضای مجازی و سایت‌های خبری متوجه می‌شوید که درصد بالایی از این پایگاه‌های خبری غلام‌حسین لطفی هنرمند لرستانی را با غلام‌حسین لطفی بازیگر و کارگردان متولد قزوین اشتباه گرفته‌اند.

غلام‌حسین لطفی لرستانی است  و کارشناس ارشد کارگردانی نمایش، نویسنده، کارگردان تئاتر و تلویزیون مؤلف کتاب تئاتر تلویزیونی در ایران است. وی تاکنون کارگردانی نمایش‌های گوناگون و تله‌تئاترهای خط سوم، آسانسور، افسانه خروس‌خوان، تیارت و وعده‌گاه نهنگ‌ها و سریال‌های سفر پاییزی، خاک و خورشید، قصه‌های لب رود، تله فیلم لک‌لک‌ها و مستندهای جذامیان، خودسوزی و عزاداری کلهرها را در کارنامه‌ی هنری خود دارد. در میان این سایت‌ها و خبرگزاری‌های معتبری نیز دیده می‌شود.

تجلیل از غلامحسین لطفی در لرستان

غلامحسین لطفی پیشکسوت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون تجلیل می‌شود

 تجلیل از غلامحسین لطفی

این اشتباه باز هم بیش از پیش این نکته را نشان می‌دهد که تهیه خبر و انتقال صحیح اطلاعات با کپی‌کردن و سهل‌انگاری، میانه ندارد.

غلام لطفی کارشناس ارشد کارگردانی نمایش، نویسنده، کارگردان تئاتر و تلویزیون مؤلف کتاب تئاتر تلویزیونی در ایران است.

وی تاکنون کارگردانی نمایش‌های گوناگون و تله‌تئاترهای خط سوم، آسانسور، افسانه خروس‌خوان، تیارت و وعده‌گاه نهنگ‌ها و سریال‌های سفر پاییزی، خاک و خورشید، قصه‌های لب رود، تله فیلم لک‌لک‌ها و مستندهای جذامیان، خودسوزی و عزاداری کلهرها را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

هم‌زمان با هفته فرهنگی لرستان در پایتخت، «غلام لطفی»  نویسنده، کارگردان تئاتر و تلویزیون پنج شنبه ٢٨ مرداد ساعت ١۶  با حضور مدیران فرهنگی هنری استان لرستان درفرهنگ‌سرای ارسباران تجلیل می‌شود.

پایان پیام

 

کد خبر : 23339 ساعت خبر : 8:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23339
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات