نمایش دستاوردهای شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی: شامگاه سه‌شنبه نخستین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به مدت یک هفته در پارک کیو خرم‌آباد گشایش یافت. رستم کوشکی عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در حاشیه این افتتاح اظهار داشت: تلاش‌های زیادی در راستای اجرایی شدن کارها انجام‌شده و پل شاپوری و آبشار دره گرم که بخش بالایی از کار آن انجام‌شده دو ظرفیت گردشگری شهر خرم‌آباد است.

محمد اصلانی معاون استاندار لرستان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه در هفته اخیر سرمایه‌گذارانی در استان برای ایجاد پارک سافاری حضور یافتند تصریح کرد: بنا است این پارک به مساحت ۲۰ تا ۳۰ هزار هکتار در پیرامون شهر خرم‌آباد ایجاد شود که اتفاق بی‌نظیری در سطح کشور است و در آینده‌ای نزدیک تنها شهری در کشور خواهیم بود که از پارک سافاری برخوردار است.

شهردار خرم‌آباد هم در حاشیه این نمایشگاه گفت: تاکنون حدود ۱۱۰ هکتار فضای سبز مبله در شهر خرم‌آباد وجود داشته که خوشبختانه طی دو سال گذشته ۱۱۸ هکتار  فضای سبز در دستور کار  قرارگرفته که بخشی انجام و مابقی در حال تکمیل است و تا پایان سال سرانه فضای سبز شهر را به دو برابر افزایش می‌دهیم.

طی خبر فارس مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور به میزبانی شهرستان بروجرد عصر امروز و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی آغاز به کار کرد. در این دوره از رقابت‌ها ۶۴ تیم از ۳۲ استان کشور در ۱۶ گروه چهار تیمی به رقابت می‎پردازند و ۴ تیم نخست به لیگ برتر فوتسال راه می‎یابند.

فارس نوشت استاندار لرستان امروز در مراسم بازسازی خطوط ریلی ایستگاه تنگ هفت لرستان اظهار داشت: پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد به طول ۱۰۴ کیلومتر در دست اجراست، ۸۰ درصد سطح این پروژه در حال انجام و  ۹۰۰ نفر مشغول به کار است. امسال ۱۵۰ میلیارد تومان برای پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد تأمین اعتبار شده است. استاندار لرستان هم‌چنین گفت: اعتبار لازم برای برق‌رسانی به دو روستایی تنگ هفت و تنگ پنج پیش‌بینی شده و این دو روستا از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 23826 ساعت خبر : 7:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23826
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات