ایرج فرج‌پور کیست؟

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: بعد از بزرگداشت فرج علیپور در روز اول همایش خنیاگران سرزمین مادری و بزرگداشت استاد ایرج رحمانپور در روز دوم این همایش بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها خبرهای این همایش را پوشش دادند اما در میان یک اتفاق بامزه هم افتاد.

یادم هست بعد از درگذشت عمران صلاحی خبرنگار یک خبرگزاری که به دنبال شعر بچه جوادیه آقای صلاحی بود یک وبلاگ را پیدا می‌کند که این شعر آنجا هست. نویسنده وبلاگ شعر بلند بچه‌ جوادیه را تا نیمه تایپ کرده بود و بعد از خسته شدن زیر شعر نوشته بود: بقیه‌اش را وقت ندارم بتایپم! آن خبرگزاری شعر را با عبارت بقیه‌اش را وقت ندارم بتایپم! در چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۵ روی خروجی فرستاد و فردای آن روز چندین روزنامه معتبر کشور همان مطلب را از آن خبرگزاری و با همان عبارت بقیه‌اش را وقت ندارم بتایپم! منتشر کردند.

۰۰۰۰۱ حالا حکایت ایرج فرج‌پور است که تلفیقی از فرج علیپور و ایرج رحمانپور است. نمی‌خواهم بگویم کدام خبرگزاری ابتدا این اشتباه را انجام داد اما از آنها که این خبر را بدون خواندن دوباره بازنشر کرده‌اند و از سایت‌‌های محلی لرستان هم هستند بعید است که بعد از سه روز هنوز متوجه عبارت ایرج فرج‌پور نشده‌اند و آن را اصلاح نکرده‌اند. برخی البته در متن خبر اصلاح کرده‌اند اما چکیده خبر را فراموش کرده‌اند درست کنند. البته این عبارت بد هم نیست چون نوشتن فرج علیپور و ایرج رحمانپور کار سختی است اما ایرج فرج‌پور راحت نوشته می‌شود. البته باید درباره فریدون شهبازی هم گفت که با فریدون شهبازیان فرق دارد ولی باز جای شکرش باقی است که طرف به جای فریدون شهبازی ننوشته است فریدون شکارچیان!

پایان پیام

کد خبر : 26047 ساعت خبر : 10:48 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=26047
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات