آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی لرستان تا روز شنبه

استاندار لرستان گفت: برای مدیریت بحران‌های احتمالی تمام دستگاه‌های اجرایی استان تا روز شنبه در آماده‌باش کامل باشند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مهندس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد مدیریت بحران استان ضمن تذکر آمادگی لازم برای مدیریت بحران‌های احتمالی در استان، اظهار کرد: اقدامات لازم جهت تجهیز اداره کل هواشناسی استان به رادار و سایر تجهیزات مدرن هواشناسی انجام شود و تا پایان وقت اداری روز شنبه تمامی دستگاه‌ها در حالت آماده باش کامل قرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه ماموریت یا مرخصی مدیران نیز تا پایان روز شنبه آینده لغو می‌شود، اضافه کرد: همچنین اطلاع‌رسانی به اهالی روستاهایی که در معرض سیلاب قرار دارند توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی و مدیریت بحران استان انجام شود.

بازوند تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای لرستان مدیریت کامل بر سدهای استان داشته و میزان افزایش آب در مخزن سدها را گزارش کند و اطلاعیه‌های ستاد مدیریت بحران استان توسط صدا و سیمای مرکز لرستان به شکل موثری پخش شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با آماده کردن تانکرهای لازم، آماده باش کاملی برای آب رسانی به مناطقی که دچار قطعی آب می‌شو‌ند داشته باشند، افزود: همچنین سفر راهیان نور نیز به مدت یک هفته به تعویق می‌افتد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی جلوی تردد خودروها و شهروندان به سمت مکان‌های خطرآفرین را بگیرد و شهرداری در آماده باش کامل قرار داشته باشد و لایروبی رودخانه را انجام دهد.

لازم به ذکر است در این جلسه ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبارات ستاد مدیریت بحران شامل اعتبارات عمرانی، تسهیلات و… بین دستگاه‌های اجرایی  توزیع شد.

پایان پیام

کد خبر : 28561 ساعت خبر : 12:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=28561
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات