هلندی‌ها در تئاتر شهر کارگاه تئاتر برگزار می‌کنند

هلندی‌ها در تئاتر شهر کارگاه تئاتر برگزار می‌کنند

کارگاه تخصصی گروه تئاتر «فرمات» هلند به مدیریت لوکاس اوپ دبیک روز شنبه بیستم آذر ماه در پلاتو شماره دو مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، باحمایت و مشارکت تئاتر شهر گروه تئاتر «فرمات» هلند به مدیریت لوکاس اوپ دبیک از مطرح‌ترین مؤسسات گسترش تئاتر شورایی که سالانه میزبان جشنواره جهانی تئاتر شورایی است، ساعت ۱۴ شنبه ۲۰ آذر کارگاه تخصصی «معرفی تئاتر ستمدیدگان» را در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر برپا می‌کند.

لوکاس اوپ دبیک مدیر هنری کمپانی فُرمات کشور هلند از مطرح‌ترین چهره‌های تئاتر ستمدیدگان (تئاتر شورایی) در دنیا به حساب می‌آید. وی شاگرد و در ادامه همکار آگوستو بوآل (مبتکر تئاتر ستمدیدگان) بوده است. این هنرمند تاکنون تاثیرات زیادی بر گسترش تئاتر شورایی در دنیا به ویژه کشور هلند داشته است.

اوپ دبیک در کارگاهی یک روزه که در پلاتوی شماره ۲ مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود به معرفی تئاتر ستمدیدگان و بررسی روش‌های کاری آگوستو به وال می‌پردازد در این کارگاه همچنین مخاطبان از تازه‌ترین تغییرات و رویکردهای نوین در تئاتر شورایی که گروه‌های مختلف در دنیا به آن دست پیدا کرده‌اند مطلع می‌شوند.

شرکت در کارگاه تخصصی کمپانی فرمات با مدیریت لوکاس اوپ دبیک رایگان است. اما به علت محدود بودن ظرفیت ثبت نام علاقه مندان برای حضور در کارگاه می‌توانند با شماره ۰۹۳۵۴۸۵۹۶۱۳ تماس بگیرند.

برای آگاهی از برنامه‌ها، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه فرمایید.

هلندی‌ها در تئاتر شهر کارگاه تئاتر برگزار می‌کنند

شهر؛ سکونتگاهی، نسبتاً بزرگ و دائمی است. سازمان ملل متحد، در سال ۱۳۶۷ خورشیدی، شهر را چنین، تعریف می‌کند:

شهر، مکانی با تراکم بالای جمعیت و مرکزیت سیاسی، اداری و تاریخی است که در آن، فعالیت اصلی مردم، غیر کشاورزی است و دارای مختصات شهری بوده که از طریق دولتی محلی، اداره می‌شود.

شاخص‌های تفکیک شهر از روستا، عبارت است از:

وسعت
وضعیت و نوع فعالیت اقتصادی
درجه اشتغال و قشربندی اجتماعی
درجه پیچیدگی روابط و مناسبات
چگونگی بهره‌گیری از نهادهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی
میزان و ترکیب جمعیت.

پایان پیام

کد خبر : 28725 ساعت خبر : 10:59 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=28725
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات