گاف عجیب خبرگزاری صداوسیمای لرستان

خبررسانی در فضای مجازی از انواع دیگر آن آسان‌تر و در دسترس‌تر است، ولی این مسئله دلیل نمی‌شود تا بدیهی‌ترین اصول خبررسانی از جمله صحت خبر و منبع خبر  رعایت نشود.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، خبرگزاری صداوسیما مرکز لرستان در اقدامی عجیب تریبون افکار  جدایی‌طلبانه شد. در کانال تلگرام این خبرگزاری که به نظر می‌رسد فقط درج خبر را در دستور کار دارد و منبع و صحت خبر اهمیت چندانی ندارد، مطلبی در مورد مردمان لک‌زبان لرستان از کانالی به ‌نام جنبش استانی ‌شدن لکستان که قصد تفرقه و جدایی‌طلبی را دارد قرار داد.
البته با تذکر گلونی این مطلب از کانال حذف شد ولی گاهی آب رفته را نمی‌توان به جوی بازگرداند. همین اشتباهات و سهل‌انگاری‌ها باعث می‌شود این گروه متوهم، رسمیت کاذبی نزد مخاطبان خود به‌دست بیاورد.
باید مسئولان این خبرگزاری در این موضوع بیشتر دقت کنند که اگر عمدی در کار بوده است به شدت رسیدگی شود.
وقت آن رسیده تا صداوسیمای لرستان که بیشترین مخاطب را در رسانه‌های استانی دارد، تحولی در برنامه‌سازی خود انجام دهد. ساخت برنامه‌های خنثی و بی‌رمق، که هیچ دستاورد اجتماعی و فرهنگی نداشته است باید به‌سرعت پایان پذیرد و با استفاده از افراد کارآمد که در این استان به‌وفور هم یافت می‌شوند، پیشگام معرفی فرهنگی لری شود. ساخت برنامه‌هایی به زبان‌های لری و لکی، همچنین برنامه‌هایی که همه نقاط استان را به‌طور کامل و بدون تبعیض پوشش دهد می‌تواند راه مناسبی برای جلوگیری از نارضایتی در بین هم‌استانی‌ها شود.

پایان پیام

کد خبر : 28393 ساعت خبر : 11:18 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=28393
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سوتی.