تله‌کابین برای حمل‌ونقل رشت

معاون حمل‌ونقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت: در تله‌کابین شهری ۴۰۰۰ نفر در ساعت جابجا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، صبح روز چهارشنبه بیست‌وهفتم بهمن‌ماه جلسه ایجاد تله‌کابین جهت حمل و نقل درون شهری با حضور محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت،  فرامرز جمشید پور معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری،  نوروزی معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت، عاشوری مدیر دفتر توسعه سرمایه گذاری و فرج‌پور مدیرعامل شرکت گوهر رود و مشاور شهردار با شرکت BFC سرمایه‌گذاری در سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، در این جلسه در ابتدا شرکت BFC گزارشی از روند چگونگی اجرا پروژه و نحوه جانمایی پرداخت.

در ادامه محمدعلی ثابت قدم سوالاتی را در خصوص نحوه تردد کابین‌ها در سطح شهر و میزان ارتفاع ایستگاه تا زمین و طول و عرض و ضخامت، فندانسیون ایستگاه از نماینده شرکت پرسید و در ادامه افزود: ایجاد تله کابین برای حمل و نقل عمومی درون شهری بسته به میزان استفاده قابلیت توسعه ای پیدا خواهد کرد.

شهردار رشت با تاکید بر ارائه مدل مالی و ایجاد جاذبه های شهری از سوی شرکت سرمایه گذار خاطرنشان کرد: آمار ورودی و میزان نقل و انتقال از مسیرهای موجود در شهر ، شناسایی نقاط و ایستگاهها و ارائه اطلاعات طرح جامع از سوی شهرداری برعهده شهرداری خواهد بود.

فرامرز جمشیدپور نیز با تاکید بر اینکه در تله‌کابین شهری ۴۰۰۰ نفر در ساعت جابجا خواهد شد گفت: برآورد اولیه هزینه اجرای این تله کابین در هر کیلومتر ۲۰ میلیاردتومان می باشد.

پایان پیام

کد خبر : 35619 ساعت خبر : 0:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35619
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات