حالا خورشید غروب کرد؟

حالا خورشید غروب کرد؟

باید دید رشیدپور که با برنامه صبحگاهی‌اش توانسته بود بعد از مدت‌ها باکس صبحگاهی تلویزیون را احیا کند می‌تواند از این بزنگاه احتمالی هم خارج شود؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روزنامه صبا، روز ششم بهمن‌ماه بود که خبر بیهوش شدن رضا رشیدپور در برنامه «حالا خورشید» سرتیتر اخبار فضای مجازی شد و در چند بخش خبری تلویزیون نیز در گفت‌وگو با این مجری آخرین اخبار درباره اوضاع جسمانی‌اش رسانه ای شد. حالا نزدیک به یک هفته از آن اتفاق می‌گذرد و هنوز رشیدپور به آنتن بازنگشته است تا گمانه‌ها و شنیده‌ها وارد فاز جدیدی شود.

اگر بخواهیم به کمی عقب‌تر از این بیهوش شدن و حمله قلبی رشیدپور که دلیلش را فشارهای عصبی عنوان کرد برگردیم، به یک خبر که خیلی هم سروصدا نکرد، برمی‌خوریم. آن خبر هم درباره بازداشت یکی از دبیران این برنامه و به‌نوعی یکی از دستیاران چندساله رشیدپور بود.

خبری که یکی از سایت‌ها در تاریخ چهارم بهمن‌ماه با تیتر «یکی از عوامل حالا خورشید بازداشت شد» آن را منتشر کرد. در متن این خبر آمده بود: یکی از عوامل تولید برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» که از شبکه سوم سیما با اجرای رضا رشیدپور پخش می‌شود، بازداشت شده است. این فرد که در دوران ممنوع‌التصویری رشیدپور با وی در ساخت هاردتالک‌های اینترنتی پربیننده «دید در شب» همکاری می‌کرد با شروع مجموعه «حالا خورشید» توسط رشید‌پور دبیری یکی از بخش‌های آن را بر عهده داشت.

حالا خورشید غروب کرد؟

دو روز بعد از انتشار این خبر، رضا رشیدپور دچار این اتفاق ناراحت‌کننده روی آنتن شد تا این گزینه که حالا او به‌خاطر یکی از نیروهای ثابت مجموعه‌اش به مشکل برخورده و احتمالا باید فعلا پرونده «حالا خورشید» و حضور او را در این برنامه را تا روشن شدن موضوعات، بسته‌شده بدانیم، قوت بگیرد؛ موضوعی که هنوز تنها در حد یک گمانه‌زنی است و باید دید رشیدپور که با برنامه صبحگاهی‌اش توانسته بود بعد از مدت‌ها باکس صبحگاهی تلویزیون را احیا کند و مخاطبان گسترده‌ای را همراه خود کند، می‌تواند از این بزنگاه احتمالی هم خارج شود و به قاب برگردد یا غروب «حالا خورشید» تلخ‌ترین خبر برای مخاطبان ثابت این برنامه خواهد شد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 33936 ساعت خبر : 0:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=33936
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات