حضور با قدرت قزوین در نمایشگاه محیط زیست

حضور با قدرت قزوین در نمایشگاه محیط زیست

مدیر کل محیط زیست استان قزوین: قزوین با قدرت در نمایشگاه محیط زیست حضور خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مدیر کل محیط زیست استان قزوین گفت: از زمان اعلام تاریخ نمایشگاه، جلساتی را تشکیل دادیم که به طور مداوم ادامه دارد و سعی کردیم در این جلسات به یک جمع بندی منسجم و قابل توجه برسیم.

سیاوش شمسی‌پور افزود: رویکرد استان قزوین در این نمایشگاه مشارکت جوامع محلی در مدیریت مناطق خواهد بود که از دستورات رئیس سازمان محیط زیست کشور نیز هست.

وی تصریح کرد: ما در استان قزوین بر روی بحث توانمندسازی جوامع محلی فعالیتهای گسترده ای را انجام دادیم که غرفه قزوین در نمایشگاه این فعالیت ها و بازخورد آن ها را به نمایش خواهد گذاشت.

حضور با قدرت قزوین در نمایشگاه محیط زیست

شمسی‌پور در ادامه به فعالیت های پارک علم و فناوری قزوین اشاره کرد و گفت: این پارک اقدامات تاثیر گزاری در حوزه ی محیط زیست انجام داده که در نمایشگاه به اطلاع عموم خواهد رساند.

وی در پایان گفت: تعدادی از تشکل ها و واحدهای موفق صنعتی در حوزه ی محیط زیست نیز در نمایشگاه حضور خواهند یافت.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران از ششم تا نهم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و حضور همه علاقه‌مندان در این نمایشگاه آزاد است.

تاریخ نمایشگاه‌ها با تاریخ بازرگانی و داد و ستد بشر در پیوند است. بازارهای مکاره از ۶۰۰۰ سال پیش وجود داشته‌است. فنیقیها به عنوان بزرگترین بازرگانان زمان خود نخستین نمایشگاه‌ها را در ۲۸۰۰ سال پیش از میلاد برپا کردند. فنیقی‌ها کالاهای جورواجور خود را با کشتی به سرزمین‌های دیگر می‌برند و در آنجا به نمایش می‌گذاشتند. با دگرگونی‌های دوران نوزایی و انقلاب صنعتی نیز رفته رفته نمایشگاه‌ها بهتر و بهتر برگزار شدند و به گونه رویدادهای فصلی، محلی، منطقه‌ای و جهانی خودنمایی کرد. در سال ۱۸۳۰ نمایشگاه جهانی در شهر پاریس برگزار شد که از کشورهای مختلف چهار گوشه جهان در آن شرکت کردند و در این نمایشگاه مهندس ایفل باپرچ (برج ایفل) را در میانه نمایشگاه برای نمایش قدرت و پیشرفت صنعتی فرانسه به جهانیان معرفی کرد.

پایان  پیام

کد خبر : 35707 ساعت خبر : 0:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35707
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات