دسته‌گلی که دانشگاه آزاد خرم‌آباد به آب داد

دسته‌گلی که دانشگاه آزاد خرم‌آباد به آب داد

پایگاه خبری گلونی، مهرداد دهقانی: شهریه‌هایی که اخیرا به حساب دانشگاه آزاد خرم‌آباد واریز گردیده، حذف شده است؛ این مشکل و دیگر مشکلات فنی وب‌سایت، صدای اعتراض دانشجویان را درآورده است.

دسته‌گلی که دانشگاه آزاد خرم‌آباد به آب داد

گویا می‌خواهند اطلاعات واحدهای سلسله، پلدختر، کوهدشت، دلفان، ازنا و زاغه را با وب‌سایت خرم‌آباد ادغام کنند ولی این عملیات ساده باعث شده است این پرتال چندبار از دسترس خارج شود و یا اطلاعات آن پاک شود. درحالی‌که برای وب‌سایت‌های بزرگ و پیچیده هم معمولا چنین مشکلاتی پیش نمی‌آید، دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد مجبور شد چندبار زمان انتخاب واحد را تغییر بدهد و در مورد آخر، تراکنش‌های مالی، نمرات و انتخاب‌واحدهای اخیر نیز حذف شدند.
مشکلات به‌وجود آمده اعلام نمرات، انتخاب واحد و… را به تاخیر انداخته است و باید دید تشکل‌های دانشجویی چه واکنشی نشان می‌دهند، تاریخ شروع کلاس‌ها چه زمانی خواهد بود و آیا این دانشگاه از دانشجویان بابت دردسرهای ایجاد شده دلجویی می‌کند یا خیر؟!

خُرَّم‌آباد  (به لری: خورمووه) بزرگترین شهر لرنشین، بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستاناست. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران – جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است. آزادراه شماره پنج ایران از این شهر عبور می‌کند.

پایان پیام

کد خبر : 34526 ساعت خبر : 0:31 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34526
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات