طنز/گیاه‌خواران و تقسیم‌بندی آنها

طنز/گیاه‌خواران و تقسیم‌بندی آنها

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: بر اساس تحقیقاتی که ما بین دو نیمه فوتبال انجام دادیم و کلا ۱۵ دقیقه وقتمون رو گرفت؛ اصولا گیاه‌خوارها به چهار دسته تقسیم می‌شن. که عبارتند از:
دسته اول: دسته اول اونهایی هستن که چهل پنجاه سال عمرشون رو فقط گوشت و فرآورده‌های گوشتی خوردن، یعنی طرف صبح که از خواب بیدار می‌شده تا شب هفت هشت تایی مرغ و گاو و گوسفند رو از صحنه روزگار محو می‌کرده؛ بعد یه مدت دچار دردهایی در ناحیه قفسه سینه شده و وقتی رفته دکتر، بهش گفتن هم کلسترولت بالاست، نقرس داری، همین وضع رو ادامه بدی سرطان روده می‌گیری و … ؛ طرف هم جون دوست بوده و کلا تصمیم گرفته بی‌خیال گوشت و فرآورده‌های گوشتی بشه. بعد واسه ترک گوشت، یه مدت بدنش رو سم‌زدایی کرده، و بعدش هم با تمام دوست‌های گوشتخوارش قطع رابطه کرده که یک وقت سر سفره هاشون وسوسه نشه و دوباره لب به گوشت نزنه.

دسته دوم: دسته دوم هم افرادی هستن که نه به محیط زیست اهمیت می‌دن، نه به سلامت خودشون، صبح که از خواب بیدار می‌شن بررسی می‌کنن ببینن چی مُد شده. بعد می‌گن ما هم گیاه‌خوار شدیم. بعد با بر و بچ همگی تصمیم می‌گیرن گیاه‌خوار بشن و می‌رن رستوران‌هایی که مخصوصه افراد گیاه خواره، چهارتا عکس از میز شامشون می‌گیرن و تو اینستاگرام می‌ذارن. آخر شب هم دلشون ضعف رفت می‌رن یواشکی و به دور از چشم بقیه دوستاشون یه ران کامل گوسفند رو میل می‌کنن. و این جریان افه گیاه‌خواری اومدن و یواشکی گوشت خوردن رو تا وقتی ادامه می‌دن که دیگه گیاه‌خواری از مُد نیفتاده باشه.

طنز/گیاه‌خواران و تقسیم‌بندی آنها

دسته سوم: یه دسته چون دل‌های مهربونی دارن، از اینکه بخوان هر روز مرغ یا گوشت گوسفند و گاو و ماهی بخورن عذاب وجدان می‌گیرن. کلا نمی‌خوان زندگی حیونی به خاطر سیر شدن شکمشون به خطر بیفته. فقط نکته ای که وجود داره اینه که، مگه درخت‌ها جون ندارن؟ مگه همین کدو و بادمجون زنده نیستن؟ خب شمایی که گیاه‌خوار هم هستی روزانه برای سیرکردنه شکمت زندگی یه عالمه اسفناج و بادمجون رو به خطر می‌اندازی.

دسته چهارم: این دسته انسان‌هایی هستن که می‌دونن خوردن زیاد گوشت برای سلامت ضرر داره، ولی خُب به میزان لازم برای بدن هم مفیده و هم ضروری؛ این دسته از افراد گیاه‌خوار صرف نیستن، اما از گیاهان هم در غذای روزمرشون استفاده می‌کنن.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 34913 ساعت خبر : 0:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34913
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات