سه نمایش جدید از ابتدای سال در مولوی

نمایش‌های مسئولیت شکستن سکوت مطلق، ماراساد و آدم، آدم است  به ترتیب از ۱۶، ۱۷ و ۱۸ فروردین‌ماه در سالن‌های تئاتر مولوی اجرای خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، برنامه‌های نمایشی این مجموعه درماه‌های آغازین سال ۹۶ اعلام شد.
بنا بر این گزارش نمایش‌های “مسئولیت شکستن سکوت مطلق” به کارگردانی شیوا مسعودی، “ماراساد” به کارگردانی مریم برزگر و “آدم، آدم است” به کارگردانی حبیب‌الله دانش به ترتیب از ۱۶، ۱۷ و ۱۸ فروردین‌ماه در سالن‌های تئاتر مولوی اجرای خود را آغاز می‌کنند.

مسئولیت شکستن سکوت مطلق را مونا احمدی و حسین معارف نوشته‌اند که با محوریت مسائل زنانه و مقوله‌ی ازدواج در سه پرده به صحنه می‌رود.
در این اثر دانشگاهی که از ۱۶ فروردین هر شب ساعت ۱۸ اجرا خواهد شد، نگین کشفی، متین گودرزی، سارا شاهرودیان، اسماعیل کمالی دهقان، بهداد بلیغ‌فر و ساینا سراج به عنوان بازیگر حضور دارند.
(سایر عوامل این نمایش عبارتند از) طراح صحنه: مصطفی مرادیان، طراح و سازنده ی پیکره ها: منیر مولوی‌زاده، طراح موسیقی: محمدرضا جدیدی، طراح لباس: زهره بهروزی نیا، دوخت لباس: محبوبه مددی، طراح نور: میلاد حسینی شکیب، طراح گریم: افسانه قلی زاده، طراح ویدئو و مشاور کارگردان: سعیده رمضان زاده، دستیار کارگردان: ریحانه کوثری مهر، عکاس: منصوره رمضان زاده، مدیر تولید: ایمان آخوندی یزدی، مشاور تبلیغات: یاسمن طاهری، روابط عمومی: مریم نراقی، تهیه کننده: رضا صمدپور.

“ماراساد” که بر اساس متنی به همین نام نوشته پیتر وایس و با بازنویسی مریم برزگر از ۱۷ فروردین در سالن کوچک مولوی و در ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود در ارتباط با زندگی مارکی دوساد، نویسنده فرانسوی است که به دلیل برخی اختلالات روحی در بیمارستان شارنتون بستری شده است. در این اثر نمایشی شکیب شجره و همایون حیدرزاده نقش آفرینی می‌کنند و الهام قاسمیان به عنوان طراح لباس، سعید هژبری طراح صدا و موسیقی، پندارعظیمی آهنگساز، مهدی عظیمی عکاس و ساخت تیزر، مریم شریعتی و گروه هنری پارکینگ روابط عمومی و تبلیغات و امیر رجبی گرافیست عوامل نمایش “ماراساد” هستند.

همچنین نمایش “آدم، آدم است” دیگر اثر دانشگاهی است که برتولت برشت نویسنده‌ی فقید آلمانی آن را نگاشته است و از ۱۸ فروردین با کارگردانی حبیب الله دانش در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به سالن اصلی تئاتر مولوی می‌آید.
حسن برجکی، فرزانه جمال‌زاده، پیام حقی، فریبا رسولی، علی اصغر زارعی، محمدرضا صالحی، صادق واسعی، عباس طباطبایی، حسن فضلی، نگار محمدزاده، عباس نورمحمدی، فریبرز واحدی، بازیگران این نمایش هستند.
فریبرز واحدی و حمید انصاری در مقام دستیاران کارگردان، معصومه پاسیار مدیر و منشی صحنه، صادق حسین و محسن حسین آهنگسازان “آدم، آدم است” سایر عوامل این نمایش هستند.
“آدم، آدم است” داستان شخصی ساده دل به نام گالی گی است که قدرت نه گفتن ندارد و یک روز که به قصد خرید ماهی از منزل خارج شده در دردسر بدی می‌افتد.

دانشجویان می‌توانند برای دریافت بلیط با قیمت نیم بهاء با ارائه‌ی کارت دانشجویی خود به گیشه ی مرکز تئاتر مولوی مراجعه نمایند.

پایان پیام

 

 

کد خبر : 37743 ساعت خبر : 0:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=37743
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات