طنز/سلفی با سیل و طوفان

طنز/سلفی با سیل و طوفان

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: می‌گن: «بلایای طبیعی که از تغییرات اقلیمی ناشی می‌شن، می‌تونن به شکل ضایعه روحی یا شوک بر سلامت روان افراد تأثیر بذارن.»

پس خبرنگارمون رو بین مردم هیچ‌جا فرستادیم تا از وضعیت اونها بعد از حوادث گزارش میدانی تهیه کنه.

از اونجایی که گرم شدن کره‌زمین اولین تأثیرش رو تو جابجایی فصل‌ها گذاشته شما چهار فصل رو با دو تا زمستون اضافی، پنج تا سونامی، دو تا طوفان شن و چهارتا باد موسمی یه جا تو منوی هیچ‌جا می‌بینین، واسه همینه که این نقطه خوراک این دست گزارش‌هاست. از اونجایی که این هیچ‌جا رو به این سادگی‌ها با چشم غیر مسلح نمی‌شه تو نقشه دید، دنبالش نگردین، خودمون هم به‌سختی پیداش کردیم.

طنز/سلفی با سیل و طوفان

«میم_ نون»، در بستر یه رودخونه نشسته و آماده‌ست تا با اولین نشونه‌های سیلاب یه استوری خوب خوشگل بذاره تو اینستاگرام و از جریان سیال استوری‌های هدفمند جا نمونه. نه‌تنها نشونه‌ای از ضایعه روحی قبل و بعد ازحادثه درش دیده نمی‌شه بلکه یه جوری مسلط به پاوربانکه که خبرنگار بحران این‌جوری تجهیز نیست. کادر رو که می‌بنده و اینترنت رو چک می‌کنه اولین نشونه های سیل هم دیده می‌شه. بعد از سیل هم در حالی‌که سعی می‌کنه آرامشش رو حفظ کنه، به دور بری‌هاش با زبون ادا بازی یه پیغام مخابره می‌کنه، مبنی بر اینکه: «ما رفتیم، فقط خداییش ستاد بحران که تشکیل شد، یه میس‌کال بندازین که انگیزه بشه برای بقا…» او با همین پیغام ۲۰ کلمه‌ای کاپ برترین اداباز درآر سال رو یه‌جا مال خودش می‌کنه!

البته دور بری‌های «میم_ نون» هم کم نمی‌ذارن با انواع و اقسام اصوات ژانر وحشتی، نشون می‌دن که تحقیقات محققان همچین پر بی‌راه هم نبوده، فقط مشکل اینجاست که اونها همون مکان رو برای مراسم سالگرد متوفی، در نظرمی‌گیرن که طبق آمار قراره همونجا خانوادگی در فصل باران، به بَرَنده با سیل و باران، به لطف باران بپیوندن و بعدها هم اون منطقه بدون هیچ حصار و آب‌بندی تبدیل یه منطقه مهیج توریستی با لایک خور بالا و ورودی بالا بشه!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 38666 ساعت خبر : 0:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38666
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات