اختصاص سهمیه ۳۰ هزار نفری بن کتاب برای طلاب

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همایون امیرزاده درباره بن خرید کتاب طلاب حوزه‌های علمیه گفت: بن کارت یک میلیون ریالی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران به طلاب حوزه‌های علمیه اختصاص پیدا کرده است که ۴۰ هزار تومان آن از سوی معاونت امور فرهنگی و ۶۰ هزار تومان باقی مانده با مشارکت طلاب حوزه‌های علمیه تامین می‌شود.
وی ادامه داد: ثبت‌نام بن‌های طلاب حوزه‌های علمیه قم از تاریخ ۳۱ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و ۳۰ هزار طلبه حوزه‎های علمیه امکان استفاده از این یارانه  را دارند.
سخنگوی نمایشگاه با اشاره به بن‌کات‌های اختصاص یافته برای اساتید حوزی نیز گفت: مبلغ این بن کارت‌ها دو میلیون و پانصد هزار ریال است که ۳۰ درصد آن از سوی معاونت امور فرهنگی (مبلغ ۷۵۰ هزار ریال) و ۷۰ درصد باقی مانده (یک میلیون و ۷۵۰ هزار ریال) نیز از سوی اساتید حوزی تامین می‌شود.
وی درباره زمان ثبت نام نیز گفت: ثبت نام از اساتید حوزی از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
امیرزاده به اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای بن کارت‌های دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه و هیات علمی دانشگاه‌ها گفت: به طور کلی مبلغ ۸۱ میلیارد ریال اعتبار برای این بخش در نظر گرفته شده است.
سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
پایان پیام

کد خبر : 41267 ساعت خبر : 5:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41267
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات