شهرداری خرم‌آباد عبرت نمی‌گیرد

شهرداری خرم‌آباد عبرت نمی‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بارندگی دیشب خرم‌آباد این نکته را دوباره ثابت کرد که مدیریت شهری هیچ برنامه‌ای برای برطرف کردن معضلات شهرسازی ندارد. پس ازده دقیقه بارندگی شدید، باز هم خیابان‌های خرم‌آباد زیر آب رفت.

شهرداری خرم‌آباد عبرت نمی‌گیرد

پس از حادثه پاییز سال گذشته و مرگ دختر دانشجو، از مصاحبه‌ها و سروصدای به‌پا شده در رسانه‌های محلی توسط شهرداری خرم‌آباد، به نظر می‌رسید که حداقل مشکلات جداول و کانال‌های انتقال روان‌آب‌های آن خیابان حل شده باشد. ولی شب گذشته این خیابان و انتهای آن که به خیابان انقلاب منتهی می‌شود، چون گذشته سیلابی شد و اگر در روز این اتفاق می‌افتاد، شاید باز هم فاجعه‌ای دیگر رخ می‌داد.
درس گرفتن از حوادث و برنامه‌ریزی برای تکرار نشدن آنها از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدیر موفق است. شهردار خرم‌آباد به‌جای مدیریت شهری، مصاحبه کردن و دادن رپرتاژ آگهی به نشریات اجاره‌ای را در دستور کار خود دارد و از این مدیریت امیدی به تغییر در وضعیت نابسامان شهر خرم‌آباد نمی‌توان داشت.

 

خُرَّم‌آباد (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) (به لری: خورمووه) بزرگترین شهر لرنشین، بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستاناست. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران – جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است. آزادراه شماره پنج ایران از این شهر عبور می‌کند.
پایان پیام

کد خبر : 42162 ساعت خبر : 0:36 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42162
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات