ایران هیتر جهان می‌شود

ایران هیتر جهان می‌شود

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه:

خبر اول: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفته: «اگر راننده‌ای از سرعت مجاز بیش از ۳۰ کیلومتر به بالا رانندگی کنه در جاده‌ها و کلانشهرها ۲۰۰ هزار تومان، در سایر شهرها ۱۸۰ هزار تومان و در راه‌های روستایی ۱۰۰ هزار تومان جریمه می‌شه.» یعنی با همون فرمونی که در حال دوردورکردن با ماشینیم حواس‌مون به این آمار و ارقام باشه، بالاخره ضایع‌ست بابای آدم پرینت تخلفات آدم رو بگیره و به‌خاطر پنج میلیون جریمه از ماشین دویست میلیونی بیفتیم. البته واحد اون دویست میلیون واسه ما که ریاله واسه شما رو نمی‌دونم، در هر حال مهم اینه که تخلف نکنیم با هر ماشینی هم که باشیم تخلف نکنیم!

ایران هیتر جهان می‌شود

خبر دوم: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: «کارکنان شرکتی، کار معین، قراردادی و پیمانی تا دو ماه دیگر تعیین وضعیت خواهند شد.» رونوشت این خبر قراره برسه دست همه اونهایی که هزارتا بهونه بای پیچوندن کارمندان و کارگرانشون دارن، اونهایی که پول بیمه رو از حقوق اینها کم می‌کردن ولی باسازمان‌های بیمه‌گر تسویه‌حساب نمی‌کردن. همه اونهایی که با فریب و وعده کارآموزی و بیمه آدم‌ها رو اسخدام می‌کنن و موعدشون که سر می‌رسه دنبال یه مورد جدید برای استخدامن. اونهایی که به قانون کف دست مو نداره و حقوق هم نداریم، معتقدن. می‌خواستیم بگیم دوران این زرنگ‌بازی‌ها تموم شده البته اگر مسئولین عقب نکشن و این طرح‌ها پرقدرت اجرا بشن، شما هم حالا خیلی جوگیر نشین و واسه مدیران‌تون شاخ‌وشونه نکشین، بالاخره این طرح‌ها همیشه هم به فاز اجرا نمی‌رسن!
خبر سوم: بر اساس پیش‌بینی‌های جهانی در سال ۲۰۷۰ شاهد گرم‌شدن دو درجه‌ای کره زمین خواهیم بود اما ایران ۵۰ درصد سریع‌تر از روند جهانی گرمایش زمین به سمت گرم‌ترشدن می‌ره.» قابل توجه اونهایی که از فکر می‌کرد ازسوراخ شدن لایه اوزون تا گرمای زمین و ازبین رفت بافت گیاهی و به‌هم ریختن چرخه بقا روی زمین فوتوشاپه. ظاهراً با همین فرمون که پیش بریم کل دنیا فکر می‌کنن که ما فوتوشاپیم که تونستیم با این سرعت جور کل دنیا رو تو گرم شدن کره زمین یه‌جا بکشیم و از ما در تاریخ به‌عنوان «هیتر و گرم‌کننده جهانی» نام می‌برن.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 45709 ساعت خبر : 0:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45709
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات