همه پروژه‌های مسکن مهر پردیس فعال هستند

همه پروژه‌های مسکن مهر پردیس فعال هستند

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد: در حال حاضر مسئله فروش اقساطی را با بانک‌های عامل به بحث گذاشته‌ایم و موضوع را به شدت پیگیر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در حاشیه مراسم افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر محله مهران واقع در فاز ۵ شهر جدید پردیس اعلام کرد: در حال حاضر مسئله فروش اقساطی را با بانک‌های عامل به بحث گذاشته‌ایم و موضوع را به شدت پیگیر هستیم.

وی افزود: با توجه به مذاکرات انجام شده تصمیم داریم اگر در روزهای اخیر حتی به نتیجه خوبی در این خصوص نرسیم قصد داریم هرچه زودتر واحدها را تحویل داریم چراکه این اقدام هم به نفع بانک خواهد بود و هم به نفع متقاضیان. پروژه‌های مسکن مهر در فازهای گوناگون شهر جدید پردیس فعال شده اند و خوشبختانه از اسفند تا به امروز شاهد ۴ مرحله افتتاح بودیم و تلاش داریم بنا به قول داده شده هرماه افتتاحی در این منطقه داشته باشیم.

همه پروژه‌های مسکن مهر پردیس فعال هستند

مهرآبادی در ادامه گفت: در حال حاضر مسکن مهر با توجه به افزایش تسهیلات از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان از سوی دولت از نظر ساخت مشکلی ندارد. همچنین می‌توانیم بگوییم که مشکلات آماده سازی سایت‌ها نیز باتوجه به کمک‌های شرکت عمران شهرهای جدید از محل اراضی که بیشترین هزینه را تا به امروز در این منطقه داشته است را تا حد زیادی برطرف کرده‌ایم. سال گذشته نزدیک به ۸۸۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای احداث خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر کشور پرداخت شد. در این مدت همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان از محل اسناد خزانه اسلامی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت که ما با توجه به مشکلات عدیده شهر جدید پردیس آن را به این منطقه اختصاص دادیم.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 46058 ساعت خبر : 6:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=46058
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات