گزارش از یک مسافر ویژه در خرم‌آباد

گزارش از یک مسافر ویژه در خرم‌آباد

پایگاه خبری گلونی، ولی‌الله میراسماعیلی: بعد از یک جلسه کاری و در راه برگشت به خانه، در پارک شریعتی خرم‌آباد بعد از ایستگاه یاور، دوچرخه‌ای درکنار درخت با کیسه خواب و بسته‌های همراه باعث جلب توجه شد تا بایستم و از ماشین پیاده به‌سمت مردی میانسال بروم که زیراندازش را بر روی سکوی سیمانی پهن کرده و به حالت درازکشیده مشغول کار با گوشی بود.

گزارش از یک مسافر ویژه

پس از سلام و معرفی خودم از ایشان پرسیدم شما توریست هستید و با دوچرخه مسافرت می‌کنید می‌توانم گزارش تصویری از شما داشته باشم.

او با صراحت اظهار کرد: خیر

علت را پرسیدم. در جوابم گفت: من زائر هستم و از کربلا میام، من اصالتا حسینی و عراقی ساکن آذربایجان هستم که نذر داریم برای زیارت کربلا به این صورت مسافرت کنیم. علتی هم که گفتم عکس نگیر برای این است که پدر و مادرم گفتند که این کار برای ما آمد ندارد. یک‌سری کسی از من و دوچرخه‌ام عکس گرفت که چرخم با چادر را بردند.

گفت که مدت زمان طی مسیر ۵۰ روز است، قصد دارد که از خرم‌آباد به‌سمت مشهد، شمال و در پایان به آذربایجان برود.

حال این موضوع من را به فکر برد. کسانی هستند با ماشین‌های میلیاردی، در آمدهای نجومی و… اما حس و حال خوبی ندارند یا در مراسمات اگر نذر و نیازی را متقبل می‌شوند باید حتما نامشان در هیئت‌ها و تکیه‌گاه ثبت یا اعلام شود و احترام خاصی به آنها گذاشته شود. در بالای مجلس جایگاه داشته باشند و حاجی حاجی لق‌لق زبان‌ها شود، ولی باز کسانی هستند که اعتقادات و عقیده آنها پابرجاست و برای خود خوش‌آمد نمی‌دانند که کاری که برای رضای خدا و ائمه می‌کنند حتما باید مطرح و اعلام شود.

این بود گزارش از یک مسافر ویژه در خرم‌آباد.

پایان پیام

*عکس تزیینی است

کد خبر : 54801 ساعت خبر : 2:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54801
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات