همایش هیئت‌های کوهنوردی قزوین در باشگل

کوهنوردان قزوین به مناسبت هفته تربیت‌بدنی باهدف ترویج فرهنگ کوهنوردی و حفاظت از محیط زیست و توسعه گردشگری در منطقه حفاظت‌شده باشگل اقدام به کوه‌پیمایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمد جلیلوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان با اعلام خبر فوق اظهار کرد : اعضای هیئت‌های کوهنوردی استان قزوین ، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی باهدف ترویج فرهنگ کوهنوردی و حفاظت از محیط زیست و توسعه گردشگری در منطقه حفاظت‌شده باشگل اقدام به کوه‌پیمایی نمودند.

جلیلوند تصریح کرد : این هیئت ابتدا به ارتفاع قزقلعه صعود و سپس از مسیرهای از پیش تعیین‌شده به سمت روستای ینگجه مسیر را طی نمودند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در جمع کوهنوردان ابتدا به تاریخچه شکل‌گیری منطقه حفاظت‌شده اشاره کرد و از تنوع زیستی منطقه سخن گفت و در پایان افزود: حضور گروه‌های کوهنوردی در این‌گونه مناطق بسیار مفید بوده و امیدواریم که کلیه این عزیزان گروه در جامعه به‌عنوان سفیران محیط زیست ، آهاد جامعه را به آشتی و احترام به طبیعت دعوت و در اشاعه فرهنگ محیط زیستی تلاش نمایند .

رحمانی رئیس تربیت‌بدنی شهرستان تاکستان نیز در این همایش اظهار کرد:هدف از اجرای این‌گونه برنامه‌ها ترویج فرهنگ محیط زیستی ، حفظ سلامت و توسعه گردشگری در منطقه حفاظت‌شده باشگل می‌باشد.

پایات پیام

کد خبر : 56829 ساعت خبر : 4:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56829
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات