کاهش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی از ساعاتی دیگر

سازمان هواشناسی اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز با توجه وزش باد از غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج و اراک کاسته می شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به گزارش پایگاه خبری گلونی، احد وظیفه مدیر کل پیش بینی و هشدار هواشناسی با اشاره به تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی گفت: اوایل وقت امروز در مناطقی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی ابرناکی وبارش پراکنده پیش بینی می شود، از بعد از ظهر امروز در شمال غرب، سواحل غربی خزر و و به تدریج در دامنه های البرز مرکزی نیز رگبار پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز شنبه در بخش هایی از شمال غرب کشور بارش پراکنده وزش باد تداوم خواهد داشت، در مناطقی از شمال شرق و ارتفاعات البرز نیز رشد ابر وبارش پراکنده و وزش باد دور از انتظار نیست. روزشنبه وزش باد شدید جنویی دراستانهای گیلان، اردبیل، زنجان و نیمه شمالی آذربایجان شرقی پیش بینی می شود.

ور در پایان بیان کرد: از اواخر وقت روز شنبه یک سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در روز یکشنبه به تدریج شمال غرب، مناطقی از غرب و سواحل غربی دریای خزر را فرا می گیرد و سبب بارش باران وبرف و وزش باد در این مناطق می شود. روز یک شنبه در مناطق مرزی غرب کشور باد و گرد وخاک نیز دور از انتظار نیست.

پایان پیام

کد خبر : 63482 ساعت خبر : 2:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=63482
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات