آغاز فیلمبرداری یک فیلم کمدی با بازی احمدمهرانفر

آغاز فیلمبرداری یک فیلم کمدی با بازی احمدمهرانفر

فیلمبرداری فیلم جدید علی عطشانی با عنوان «کاتیوشا» صبح روز گذشته (دوشنبه ۲۳ بهمن ماه) در مشکین دشت استان البرز با حضور احمد مهرانفر و لیلا اوتادی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی طبق گزارش رسیده،«کاتیوشا» یک اثر  کمدی پربازیگر است که علی عطشانی کارگردانی و  تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

آغاز فیلمبرداری یک فیلم کمدی با بازی احمدمهرانفر

فیلمنامه «کاتیوشا» را مهدی علی میرزایی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته است.
فیلمبرداری این فیلم که پیش تولید آن از حدود یک ماه پیش آغاز شده بود، طی روزهای آتی در مشکین دشت ادامه می‌یابد.
احمد مهرانفر، سیما تیرانداز، ارژنگ امیرفضلی، لیندا کیانی، میترا حجار، لیلا اوتادی، قاسم زارع، مهران رجبی، خشایار راد، بیژن بنفشه‌خواه، امید منصورفلاح، ماهان ناصربخت و رادمهر روحانی مقدم بازیگران «کاتیوشا» هستند و یک بازیگر دیگر نیز به زودی به این جمع خواهد پیوست.

در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی».

فیلم (به انگلیسی: Film) اصطلاحی است که به‌طور عام شامل تصاویر و عکس‌های متحرک و همچنین زمینه می‌گردد. فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و از آن جایی که برای اولین بار تصاویر متحرک روی فیلم‌ها ثبت می‌شدند و به این وسیله نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند، البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرکی گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، اگر همین فیلم‌ها پس از آن که دوره اکرانشان تمام شود از تلویزیون پخش شوند، به آن‌ها «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن‌ها «تله فیلم» می‌گویند.

ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده‌است. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است.

پایان پیام

کد خبر : 81004 ساعت خبر : 9:12 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=81004
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات