در این فیلم مصلحت‌اندیشی نداشته‌ایم

کارگردان فیلم «خجالت نکش» گفت: در این فیلم هیچ مصلحت‌اندیشی نداشته‌ایم؛ مگر در بحث زیبایی‌شناسی و محتوایی.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شامگاه امروز، دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه نشست خبری فیلم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در این نشست که با حضور عوامل این فیلم برگزار شد، رضا مقصودی گفت: زمانی که این فیلمنامه را نوشتم، آن را در اختیار قانون گذاشتیم. مسئولان پروانه ساخت آن را بررسی کردند و مجوز کار دادند. من در این فیلم مصلحت‌اندیشی نکرده‌ام؛ مگر مصلحت زیبایی‌شناسانه و محتوایی. درباره خطوط قرمز نیز مسئولان مربوطه سازوکاری دارند. فیلم‌ ما براساس مجوز ساخت تولید شده است. ما تابع قوانین و ضوابط هستیم.

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره لهجه بازیگران در این فیلم گفت: شخصیت‌های فیلم باید لهجه می‌داشتند. برای اینکه فیلم روستایی بود و وقتی ما مکانی را در فیلم نشان می‌دهیم که جای خاصی نیست، باید لهجه را طراحی می‌کردیم. به اعتقاد من لهجه در این فیلم به پیشبرد قصه کمک کرده است.

همچنین امیرپروین حسینی، تهیه‌کننده فیلم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سرمایه فیلم‌های کمدی‌ که شما می‌سازید، از کجا تامین می‌شود، گفت: پس از موفقیت‌های فیلم‌های کمدی که پیش از این تولید کرده بودیم، ما با انبوهی از سرمایه‌گذاران مواجه شدیم که تصویر درستی از این قضیه ندارند. سرمایه‌گذاری می‌تواند به سینما بیاید که عاشق فرهنگ کشورش باشد.

او همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دستمزدهای نجومی به عوامل این فیلم داده شده است، ‌ گفت: ما دستمزد نجومی نمی‌دهیم. دستمزدهای ما از دفاتر دیگر کمتر است.

همچنین شبنم مقدمی در پاسخ به سوالی درباره پذیرش نقش شخصیتی که مسن است و سختی‌های ایفای نقش در آن، گفت: می‌دانم بازی کردن در این نقش‌ها کار سختی است اما در عین حال آن را برای خودم یک شانس و بخت می‌دانم که ببینم از پسش برمی‌آیم یا نه.

همچنین احمد مهران‌فر نیز در توضیحی گفت: ابتدا باید از محسن دارسنج، طراح گریم این فیلم تشکر کنم؛ کسی که حتما باید سال گذشته برای فیلم ماجرای نیمروز سیمرغ می‌گرفت. گریم او در این فیلم خیلی به شخصیت و فیلم کمک کرد. امیدوارم امسال او نتیجه تلاش‌هایش را بگیرد.

پایان پیام

کد خبر : 78942 ساعت خبر : 10:41 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=78942
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات