یک پیشنهاد به شهردار خرم‌آباد

پیشنهادم اما به شهردار خر‌م‌آباد این است که با یک دستور و خواهش از مردم‌ خرم‌آباد جلوی این بنرنویسی‌ها را بگیرد.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: برخلاف بخشی از مردم خرم‌آباد، من با حسن‌نیت به این بنر می‌نگرم. یعنی قبول ندارم که شهرداری خرم‌آباد با روش‌های نخ‌نما که آدم را به یاد شوروی سابق و کره‌شمالی فعلی می‌اندازد و یادآور تبلیغات نازی‌هاست قصد دارد افکار عمومی را مدیریت کند. خیر، من عقیده دارم که این بنر را جمع کثیری از شریف پشت‌بازار نوشته‌اند. نکته پس در این نیست که فکر کنیم خدای نکرده این جمع کثیر مثلا یکی دو نفر بوده‌اند که به نام دیگران بنر منتشر کرده‌اند.

سخن من با اهالی پشت‌بازار و امضاءکنندگان این نوشته است. چرا باید از یک مسئول برای انجام بدیهیات مسئولیتش تشکر کرد؟ مگر دادن حقوق کارکنان شهرداری وظیفه ذاتی یک شهردار نیست؟ اگر هست پس تشکر برای چه؟ شاید بهتر است وقتی یک مسئول حقوق نمی‌دهد و یا یک دستگاه کارش را درست انجام نمی‌دهد برایش بنر اعتراضی نوشت نه وقتی یک مسئول بنا بر وظیفه‌اش عمل می‌کند.

پیشنهاد به آقای رشیدی

پیشنهادم اما به شهردار خر‌م‌آباد این است که با یک دستور و خواهش از مردم‌ خرم‌آباد جلوی این بنرنویسی‌ها را بگیرد. چون همه مردم مانند من ممکن است مثبت‌اندیش نباشند و گمان کنند خود شهرداری این بنرها را مدیریت می‌کند. همچنین برای شهر و کشورمان هم خوب نیست که برای وظیفه‌های ذاتی یک مسئول بنر چاپ کنیم و تشکر کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 87045 ساعت خبر : 6:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87045
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات