دوغ هفت گیاه شما را به روسیه می‌برد

حالا هر کالایی می‌خواد باشه. مثلاً کالای شما دوغ با هفت گیاه دارویی است. نگران نباشید.

پایگاه خبری گلونی، بهاره حاصلیان: مدیران و مشاوران تبلیغاتی معتقدند، هر چقدر که کالای تولیدی یا خدمات شرکت شما فوق‌العاده باشد، اگر برای آنها تبلیغات نکنید هیچ‌کس از وجود آنها آگاه نخواهد شد. در راستای حمایت از کالای ایرانی مشاورین تبلیغاتی مواردی را متذکر شده‌اند.

مشاور تبلیغاتی۱: تبلیغات، بازی ماهرانه و هوشمندانه‌ای است که به یک بستر جذاب احتیاج داره تا توجه مشتری به آن جلب شود. الان بهترین بستر، مسابقات جام جهانی روسیه هست. اگر در این مدت کالای خودتون رو با این بستر برندسازی کردید، برنده هستید. اگر نه، باختید.

مشاور تبلیغاتی۲: این بستر از خیلی جهات اهمیت داره. یکی قبل از برگزاری هست. که می‌تونید در زمینه‌ی قرعه‌کشی برای سفر رایگان به روسیه تبلیغ انجام بدید. یکی در حین برگزاری مسابقات هست. در پونزده دقیقه‌ی بین دو نیمه کلی تبلیغات میشه ارائه کرد. یکی هم بعد از اتمام جام جهانیه. این زمان بیشتر برای جا مانده‌ها از تبلیغات کاربرد داره. که از روش حذف رقیب استفاده میشه. مثلاً اگر به جای فلان برند از این یکی برند استفاده شده بود، نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد.

مشاور تبلیغاتی۳: الان تا برگزاری مسابقات زمان داریم. و تبلیغ براساس سفر رایگان به روسیه کاربردیه. شعار ما هم اینه: “از فرصت ارسال مسافر به روسیه استفاده کنید و کالای خود را بِرند کنید.”

دوغ هفت گیاه

مشاور تبلیغاتی۴: حالا هر کالایی می‌خواد باشه. مثلاً کالای شما دوغ با هفت گیاه دارویی است. خیال نکنید اگر تبلیغ مسافرت رایگان روسیه روش درج بشه، خیلی بَده. نگران نباشید. ربطشو ما در میاریم. اصلاً در تبلیغات افراد باهوش و خلاق موفق هستند تا بتونن ربط هر چیزی رو به هر چیز دیگه ایجاد کنند.

مشاور تبلیغاتی۵: در همین مثال دوغِ هفت گیاه توجه کنید، مسافر می‌ره روسیه. بعد تشنه‌اش میشه. بهتره از تولید داخل کشورِ خودش استفاده کنه. کاره دیگه. یه وقت دیدید از تماشاگران هم تست دوپینگ گرفتن. پس وجود دوغ ضروری میشه. هوای این موقع سال در روسیه سرده. هفت تا گیاه موجود در دوغ از سردی دوغ کم می‌کنه و طبعِ گرم بهش می‌ده. پس شعار تبلیغاتیش میشه: “در سرمای روسیه، با دوغ هفت‌گیاه جام جهانی را دنبال کنید.”

مشاور تبلیغاتی۶: تبلیغ نباید منطقی باشه. تبلیغ باید احساسات مشریان رو برانگیزد. به این می‌گن بازاریابی احساسی. همه‌ی افراد با سالاد الویه که یک غذای روسی هست، احساس نوستالژی خوبی دارند. فقط این غذا، پرکالریه. پس، برای همه‌ی سس‌های مایونز کم چربِ نوظهور فرصت هست تا با تبلیغ سفرِ روسیه و حس نوستالژی و خطرِ چاقی، برای خودشون برندسازی کنند.

تبیلغ در روسیه

مشاور تبلیغاتی۷: بقیه‌ی اقلام هم به همین ترتیب. اگر کالای شما ارتباطی با موسیقی داشته باشه، از سفر روسیه و چایکوفسکی استفاده می‌کنیم. اگر کالاتون حشره‌کش بود از سفر روسیه و لادیسلاس اِستارویچ استفاده می‌کنیم. برای اطلاعتون، ایشون اولین کارگردان انیمشین‌ساز روسی هستند که در فیلم‌ها از حشرات و حیوانات به عنوان شخصیت‌های اصلی استفاده کردند. اگر هم اقلام فرهنگی داشتید، کار راحتره. چون همه‌ چخوف و داستایوفسکی رو می‌شناسن. امکان داره کتابهاشون رو نخونده باشن. ولی دیگه می‌دونن که نویسنده هستند.

مشاور تبلیغاتی۸: در حال حاضر ما روی پروژه‌ی زبان روسی کار می‌کنیم. اسپانسرش هم آموزش و پرورشه. از همین جا اعلام می‌کنیم کلیه‌ی کالاهای دارویی و پزشکی، مورد هدف ما هستند. شعار تبلیغاتی هم داریم: ” با آموزش زبان روسی، در سفر رایگان روسیه، به خود درمانی ادامه دهید.”

مشاور تبلیغاتی۹: یه عده انتقاد کردند که آیا مسکو گنجایش این تعداد سفر رو داره؟ در پاسخ اعلام می‌کنیم که روسیه پهناورترین کشور جهان هست. به اندازه‌ی کافی جا داره. و نکته‌ی دیگری که گفتنش زیاد جایز نیست ولی به خاطر شفاف‌سازی می‌گم. اینکه تبلیغِ سفر رایگان عینهو مهریه می‌مونه. یعنی کی بُرده؟ کی رفته؟ نگران تعداد زیاد سفرها نباشید.

پایان پیام

کد خبر : 92292 ساعت خبر : 11:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92292
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات