مجله طنز سه‌ نقطه با موضوع فوتبال منتشر شد

مجله طنز سه‌ نقطه با موضوع فوتبال منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی دومین پیش‌شماره ماهنامه طنز سه‌نقطه با پرونده‌ای برای فوتبال منتشر شد. در این شماره مکتوب طنز سه‌نقطه که «شماره صفر» این مجله عنوان گرفته است، جمعی از نویسندگان صاحب‌نام و طنزنویسان جوان، از زوایایی غیرمعمول به پدیده جام جهانی نظر کرده‌اند.

از نویسندگانی که یادداشت‌های طنزآمیرشان در این شماره از مجله سه‌نقطه منتشر شده است می‌توان به امرالله احمدجو، عباس احمدی، سعید بیابانکی، مجید خسروانجم، مرتضی درخشان، احسان رضایی، محسن رضوانی، رضا ساکی، ندا شاه‌نوری، احسان عبدی‌پور، فهیم عطار، محمدکاظم کاظمی، احسان محمدی و مهدی مسائلی اشاره کرد.

شماره صفر مجله سه‌نقطه، آخرین ماهنامه طنز فارسی، که به مدیرمسئولی امید مهدی‌نژاد منتشر می‌شود، در ۲۶۰ صفحه و با قیمت پانزده‌هزار تومان منتشر شده است.

در بخشی از این مجله به قلم رضا ساکی آمده است:

فوتبال در ایران برای تحریک غرور ملی است. همین که هر چند وقت یکبار غرور ملت تحریک بشود کافی است. در ایران پول در فوتبال زیاد خرج می‌شود اما خرج خود فوتبال نمی‌شود.

در ایران بازیکن خوب مثل نقل و نبات روی زمین ریخته است اما کسی نیست آنها را جمع کند. ایران کشور استعدادهای ورزشی است اما خیلی از جوان‌ها در خانه مشغول گل‌زنی هستند.

یکی از ویژگی‌های فوتبال ایران در تمام این سال‌ها استفاده از روش بکش زیرش و توکل به خدا بود. کارلوس کیروش اما به آنها گفت شما که در روایت دارید که با توکل باید زانوی اشتر را ببندید پس چرا نمی‌بندید؟ آن زمان بود که ایرانی‌ها فهمیدند برای برنده شدن در قرعه‌کشی بانک، علاوه بر دعا کردن باید بروند یک حساب هم در بانک مربوطه باز کنند.

این طوری بود که کم‌کم فوتبال ایران جان گرفت. البته هنوز برخی به خیریت در فوتبال اعتقاد دارند و می‌گویند در هر باخت و افتضاح مالی و اخلاقی در فوتبال ایران، «خیریتی» نهفته است.

در ایران مافیا نداریم اصلا. هر کس بگوید مافیا داریم خودش مافیاست و باید بازداشت بشود.

پایان پیام

کد خبر : 95783 ساعت خبر : 3:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95783
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات