پدیده‌ای به اسم زباله‌دانی ورزشگاه

پدیده‌ای به اسم زباله‌دانی ورزشگاه

کاش بشنویم تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند اما هیچ زباله‌ای در آنجا مشاهده نشد.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپاهمیشه شنیدن خبرهای تمیزکردن ورزشگاه‌ها خبر جذابی است. فرق نمی‌کند که اگر خودمان در آن موقعیت قرار بگیریم، اهل تمیز کردن هستیم یا ترجیح بدهیم سریعا به بهانه‌ای محل را ترک کنیم. یا شاید هم اصلا حواسمان به این موضوع نباشد و بعدا پیش خودمان بگوییم کاش من هم می‌ماندم و کمک می‌کردم.

پدیده‌ای به اسم زباله‌دانی ورزشگاه

اما همین که هنوز هم این نوع خبرها که تماشاگران یک تیم، بعد از بازی ورزشگاه را تمیز کردند به سرعت بازنشر می‌شود یعنی هنوز با پدیده‌ای عجیب مواجه هستیم. پدیده‌ای که خارج از اتفاقات عادی است. چون اگر این موضوع همه‌گیر شده باشد، دیگر جذابیت انتشارش را از دست می‌دهد.

چند درصد؟

نکته‌ای که در این اتفاقات شاهدش هستیم این است که همه تماشاگران چنین کاری را نمی‌کنند.

یعنی اگر گفته می‌شود تماشاگران و حامیان تیم الف، جایگاه تماشاگران را تمیز کردند، یعنی در همان قسمت، خیلی‌ها زباله ریختند و رفتند و گروهی که حتما نریختند، ماندند تا تمیز کنند. چون اگر هیچ کس زباله نمی‌ریخت یا هرکس زباله خودش را برمی‌داشت، نیازی به ماندن برخی و تمیزکردن بخش تماشاگران هم نبود. چه تماشاگران ایرانی باشد چه ژاپنی و چه کشور دیگری.

وضعیت ایده آل

بهترین خبر آن است که روزی بشنویم تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند اما هیچ زباله‌ای در آنجا مشاهده نشد. این یعنی یا هیچ کس زباله‌ای نریخته یا اگر هم ریخته همراه خودش به بیرون برده است. البته حالا حالاها برای رسیدن به این نقطه راه داریم و تا آن زمان باید دست عزیزانی که زحمت بی‌وفایی دیگران را به دوش می‌کشند را به گرمی بفشاریم.

پایان پیام

کد خبر : 95468 ساعت خبر : 0:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95468
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات