بنرهای تشکر و شهروندان نامرئی خرم آباد

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: با وجودی که سال‌هاست از نصب بنرهای این چنینی می‌گذرد و در واقع تاریخ انقضای آن‌ها در شهرهای سراسر ایران گذشته ولی هنوز اندکی از باور مسئولین شهرستان خرم‌ آباد به این نوع تبلیغات کم نشده است.

واقعا که خجالت آور است تشکر و قدردانی‌هایی برای انجام وظایفی که ذاتی کار مسئولین است.

مثل این است که یک آگهی درب منزل شما بچسبانند و تشکر کنند از این‌که هر روز صبح زود به سر کار می‌روید و سر ماه به اندازه کاری که انجام داده‌اید حقوق می‌گیرید.

می‌بینید چقدر خنده‌دار است؟ مگر غیر از این است که هرکسی در قبال شغل محوله، حقوق و مزایایی دریافت می‌کند؟

اولا که هیچگاه معلوم نشد این جمعی از شهروندان خرم‌آبادی کجا هستند؟ کی دور هم جمع می‌شوند و مشورت می‌کنند برای نصب چنین پیام‌های تقدیر و تشکری. ما که سال‌ها در این شهر زندگی کردیم هیچ موقعی به گوش‌مان نرسید که جمعی از مردم به فکر نصب بنر برای سپاس‌گزاری باشند.

اصلا بدبینی را کنار بگذاریم. قبول کنیم که این گروه کوچک با عنوان “جمعی از شهروندان خرم‌ آباد” همیشه در صدد به جای آوردن قدردانی از مسئولین محترم هستند، این عزیزان چرا می‌پذیرند؟

چرا خرم‌آباد چنین بنرهای عجیبی می‌زنند؟

در این برهه زمانی که برخی از مردم از عملکردهای مسئولین ناراضی هستند و بسیاری از وعده‌ها هنوز محقق نشده چرا اجازه می‌دهند عده‌ای فرصت طلب با آبروی خودشان و شهر بازی کنند.

ای کاش حالا که مسئولین از این پیام‌های تکراری خسته نمی‌شوند شهرداری خرم‌ آباد نصب هرگونه آگهی، بنر، پوستر و… با مضمون قدردانی را ممنوع کند. شاید شهر ما هم در مسیر پیشرفت فرهنگی قرار گرفت.

پایان پیام

کد خبر : 95743 ساعت خبر : 11:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95743
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات