ساعاتی پیش یکی از همین چهرههای معروف اینستاگرام، در صفحهی شخصی خود تبلیغی را منتشر کرد که نشان داد فاصلهی زیادی تا سلبریتی شدن دارد. آیا میتوان او را کمدینی حرفهای نامید؟
به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این روزها حتا بچهای که بتواند زمان قضای حاجت خود را اعلام کند، میداند که تلویزیون با اینستاگرام فرق دارد. این دو رسانه، محتوایی متفاوت دارند. افرادی که در این رسانهها فعالیت میکنند هم باید چارچوب رسانهای خود را بلد باشند.
هرکدام از این رسانهها خط قرمزها و المانهای مختص به خود را دارند.
کسی که در تلویزیون و سینما به شهرت رسیده است با کسی که در اینستاگرام مشهور شده فرق دارد.
رفتارش، گفتارش و حتا خط فکریاش. فرق سلبریتی و اینفلوئنسر نیز در همین است.
استندآپ کمدینی که نیامده میخواهد برود
ساعاتی پیش یکی از همین چهرههای معروف اینستاگرام، در صفحهی شخصی خود تبلیغی را منتشر کرد که نشان داد فاصلهی زیادی تا سلبریتی شدن دارد.
او پیشتر در اینستاگرام با تولید کلیپهای به اصطلاح کمدی معروف شد.
لایک پشت لایک. کامنت پشت کامنت. برای چه؟ برای ساختن کلیپ مخ زدن با ویلچر.
شاید برخی بگویند او به خاطر استعداد بالایش در طنز.
یا به خاطر مهارتش در بازیگری و یا به خاطر کلیپهای بینظیری که میسازد، هزاران دنبالکننده دارد و کلیپهاش هزاران بار دیده میشود.
اما بسیاری دیگر معتقدند دلیل دیده شدن کلیپهای او و امثال او، تنها و تنها استفاده از دختران جوان در کلیپ است.
یعنی هرکس دیگر هم به جای این دوستان بودند، همینقدر به شهرت میرسیدند.
این شخص چند روزی است که با شرکت در برنامهی خندانندهشو، جنس دیگری از شهرت را تجربه کرده است.
او با شرکت در این برنامهی تلویزیونی به دنبال کمدین شدن است.
اما گویا نمیداند که یک اینفلوئنسر با یک هنرمند تفاوت دارد.
او در مطلب آخرش، یک پیج فروش حیوانات خانگی را تبلیغ کرد.
البته پیج خودش است و به خودش ربط دارد. شهرت و آیندهاش هم به خودش مربوط است.
اما وای به حال جامعهی ما که فردا روزی شاهد هنرمندانی باشد که تفاوت مدیوم تلویزیون و سینما با اینستاگرام را ندانند.
پایان پیام
جالبه چون پیج فروش حیوانات خانگی رو تبلیغ کرده فاصله زیادی تا سلبریتی شدن داره!
دوزاری کی بودی تو منتقد جان؟!
منظورتون علی صبوری هستی و واقعا باهاتون موافقم