لب زدن در کنسرت مانند زمین خواری است

در خبرها آمده است: «اسامی تعدادی از زمین خواران به قوه قضاییه ارسال شد».

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: شاید هنوز بعد از دیدن ویدئوی یک خواننده حیرت‌زده شده باشید که چرا در کنسرتش لب زده و از پلی بک استفاده کرده. اما آیا این خلاقیت، مخصوص اوست؟

قدیم این قرتی‌بازی‌ها مد نبود

ممکن است بگویید خواننده‌ها قبلاً از این قرتی‌بازی‌ها نداشتند که. می‌رفتند آهنگشان را زنده اجرا می‌کردند و مخاطب هم راضی به خانه برمی‌گشت. اما می‌خواهم به شما بگویم لب‌زدن فقط در خوانندگی رواج ندارد. این ترفند قبلاً در بین مسئولان رایج بوده و حالا به کنسرت‌ها هم رسیده.

رواج لب زدن در میان زمین‌ خواران

مثلاً ما زمین‌ خواران، کوه‌خواران، جنگل‌خواران و دریاخوارانی (این لیست به‌زودی تکمیل می‌شود)، سراغ داریم که یک‌جوری می‌خورند اصلاً کسی متوجه نمی‌شود!

درحالی‌که آنها از پشت میزشان دارند به‌سبک ح ه تا سر حد رساندن سر به زمین، به شما تعظیم می‌کنند، از همان زیر میز، مقداری هم زمین‌خواری می‌کنند. آیا توقع دارید زمین‌خواری‌شان معلوم شود؟

مگر اینکه با خودتان دوربین داشته باشید و یواشکی فیلم بگیرید. البته زمین‌خواران محترم، دست به تکذیبشان هم خوب است و بعداً می‌گویند این ویدئو، ساختگی است.

زمین‌ خواران زیر لب می‌خورند

وقتی کسی، زیر لب زمین‌ خواری کند، پیدا کردنش هم سخت می‌شود. با‌این‌حال ما همچنان تعجب کرده‌ایم که چطور رئیس کمسیون اصل ۹۰ مجلس توانسته آنها را پیدا کند؟

در خبرها آمده است: «اسامی تعدادی از زمین‌خواران به قوه قضاییه ارسال شد». البته این فقط تعدادی از زمین‌خواران هستند که نامشان فاش شده. پیشنهاد می‌کنیم زمین‌ خواران دیگر، با احتیاط بیشتری زیر لب، زمین‌خواری کنند تا اسمشان فاش نشود.

پایان پیام

کد خبر : 97548 ساعت خبر : 4:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97548
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات