فوتبال خیریتی ایران

در هر باخت و افتضاح مالی و اخلاقی در فوتبال ایران، «خیریتی» نهفته است. یعنی فوتبال خیریتی است.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: در ایران پول زیاد هست اما پول خرج فوتبال نمی‌شود. فوتبال برای مسئولان ایرانی مثل مصاحبه با دختران است. دم انتخابات هر دختری می‌تواند با تلویزیون حرف بزند اما در بقیه زمان‌ها هر دختری نمی‌تواند با تلویزیون حرف بزند و اگر حرف بزند باید فکل‌اش را بدهد زیر مقنعه.

فوتبال در ایران برای تحریک غرور ملی است. همین که هر چند وقت یکبار غرور ملت تحریک بشود کافی است. در ایران پول در فوتبال زیاد خرج می‌شود اما خرج خود فوتبال نمی‌شود.

در ایران بازیکن خوب مثل نقل و نبات روی زمین ریخته است اما کسی نیست آنها را جمع کند. ایران کشور استعدادهای ورزشی است اما خیلی از جوان‌ها در خانه مشغول گل‌زنی هستند.

یکی از ویژگی‌های فوتبال ایران در تمام این سال‌ها استفاده از روش بکش زیرش و توکل به خدا بود. کارلوس کیروش اما به آنها گفت شما که در روایت دارید که با توکل باید زانوی اشتر را ببندید پس چرا نمی‌بندید؟ آن زمان بود که ایرانی‌ها فهمیدند برای برنده شدن در قرعه‌کشی بانک، علاوه بر دعا کردن باید بروند یک حساب هم در بانک مربوطه باز کنند.

فوتبال خیریتی ایران

این طوری بود که کم‌کم فوتبال ایران جان گرفت. البته هنوز برخی به خیریت در فوتبال اعتقاد دارند و می‌گویند در هر باخت و افتضاح مالی و اخلاقی در فوتبال ایران، «خیریتی» نهفته است. یعنی فوتبال خیرتی است.

در ایران مافیا نداریم اصلا. هر کس بگوید مافیا داریم خودش مافیاست و باید بازداشت بشود.

اما شاید بپرسید چرا برخی بازداشت نمی‌شوند؟ پرسش خوبی است. پرسش بسیار خوبی است.

البته پاسخ را می‌دانیم اما نمی‌توانیم بگوییم.

ان‌شالله یک روزی آنها که باید بازداشت بشوند بازداشت بشوند. حالا در فوتبال یا در هر جای دیگر.

پایان پیام

کد خبر : 99698 ساعت خبر : 11:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99698
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات