این همه فقیر و خرید کردن مردم

کسی می‌گفت: بیشتر از نود درصد مردم در حال فقیر شدن هستند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شهرام گیل‌آبادی در صفحه شخصی خود نوشت: این روزها رئیس‌جمهور سخنرانی می‌کند قیمت ارز و طلا بالا می‌رود.سخنرانی نمی‌کند بالا می‌رود. ترامپ مورد تمسخر قرار می‌گیرد بالا می‌رود. رئیس دوره شورای امنیت می‌شود بالا می‌رود.

مسئولان کاری می‌کنند بالا می‌رود. کاری نمی‌کنند بالا می‌رود. کسی می‌گفت: عربستان و امارات پول وارد کشور کرده‌اند و هرچه قیمت ارز بالاتر برود ارز را خریداری می‌کنند.

کسی می‌گفت: دست خود دولت در کار است که کسری بودجه‌اش را جبران کرده و بدهی‌هایش را پرداخت کند.

بیشتر از نود درصد مردم در حال فقیر شدن هستند

یک نفر دیگر می‌گفت: این‌یک جنگ تازه است. روزی سیف ریس کل بانک مرکزی را به دلیل بالا رفتن قیمت دلار تا نه هزارتومان برکنار کردند و برچسپ خیانتکار به او زدند. اگر چنین است که همتی ریس کل بانک مرکزی تازه هم خیانتکار است چون قیمت دلار را نه هزارتومان تحویل گرفته و تا نوزده هزارتومان هم رساند.

مردم می‌خواهند شرایط اصلاح شود. نگرانند. اگر خرید بیش‌ازحد می‌کنند به خاطر این است که عملکرد مسئولین را دیده‌اند. واقعاً گاهی احساس می‌کنند متولی وجود ندارد.

مردم ایران شایسته زندگی بهترند

اگر مسئولین هستند چرا هیچ کاری در جهت افت ارزش پول ملی و افزایش لحظه‌ای قیمت ارز نمی‌کنند.

این روزها مردم از بی‌مسئولیتی مسئولین به تنگ آمده‌اند. مطالبه مردم زندگی بهتر است. زندگی که مردم ایران شایستگی آن را دارند. اینکه بیش از هفت میلیون خانوار فقیر شده‌اند زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

یادمان باشد در این شرایط مردم از محیط و از خودشان یاد می‌گیرند. در قواعد ارتباطی افکار عمومی قدرتمندترین فضاست که اگر برای پدیده‌ای شکل بگیرد دیگر به‌راحتی عکس آن را مردم نمی‌پذیرند.

در ارتباط با ارز و طلا مردم عکس نظر مسئولان را هم تجربه کرده‌اند و هم به هم‌نظری رسیده‌اند.

آقایان شکست پول ملی را باید مدیریت کرد وگرنه نمی‌توان از مردم انتظار داشت که ارز و طلا نخرند.نمی‌توان انتظار داشت که مایحتاج خود را بیش‌ازحد نیاز از فروشگاه‌ها نخرند.در حال حاضر عده اندکی از مردم توان زندگی مناسب را دارند.

پایان پیام

کد خبر : 102122 ساعت خبر : 2:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=102122
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات