با گران شدن سمعک شوخی نکنید

قیمت سمعک به حدود ۸ میلیون تومان رسیده است اما با گران شدن سمعک شوخی نکنید.

در این بین معلولان و بازنشستگانی که از این وسیله استفاده می‌کنند با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده‌اند و توان خرید آن را نیز ندارند و در این شرایط برخی از سودجویان نیز اقدام به احتکار این وسیله کرده‌اند.

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: گویا قیمت سمعک به ۸ میلیون تومان رسیده است. با شنیدن این خبر خیلی‌ها می‌گویند چه بهتر! کم‌شنواها باید ۸ میلیون پرداخت کنند که بشنوند؟

۸ میلیون را می‌گذارند درون جیب‌شان و نمی‌شنوند. چه حرفی را می‌خواهند بشنوند؟ این روزها کدام حرف ۸ میلیون تومان ارزش دارد؟

اصلاً مگر این روزها خبر خوبی هم منتشر می‌شود که بخواهند بشنوند؟ همان نشنوند بهتر است.

اما باید بگوییم که این‌طورها هم نیست. متن زیر را بخوانید تا به شما بگوییم که این افزایش قیمت خیلی هم شوخی بردار نیست.

ما درک نمی‌کنیم

ما می‌شنویم و درک نمی‌کنیم آن‌ها که نمی‌شنوند چه دردی دارند. مگر می‌شود پدر باشی و نخواهی صدای خنده‌های فرزندت را بشنوی؟

مگر می‌شود پدر باشی و خرد نشوی؟ مگر می‌شود مادر باشی و ببینی فرزندت با کسی حرف می‌زند و تو نخواهی بدانی که او چه می‌گوید؟

چرا با تو حرف نمی‌زند؟ چون تو نمی‌فهمی ولی غریبه‌ها می‌فهمند. مگر می‌شود مادر باشی و آتش نگیری؟

با گران شدن سمعک شوخی نکنید

پس با این توضیحات می‌توان گفت گران شدن قیمت سمعک یعنی آتش گرفتن وجود یک مادر. یعنی خرد شدن یک پدر. پس با گران شدن سمعک شوخی‌های سطحی نکنیم.

سمعک دیگر گوجه و سیب‌زمینی نیست که با خیالی آسوده از کنارش بگذریم و با یک شوخی کودکانه از رویش عبور کنیم. شاید سمعک همه‌چیز یک نفر باشد.

پایان پیام

کد خبر : 101939 ساعت خبر : 8:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101939
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات