سیل و باران مازندران را تعطیل کرد

سیل و باران مازندران را تعطیل کرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران از تعطیلی مدارس در ۳ شهرستان این استان در صبح روز شنبه خبر داد.

علی‌اصغر احمدی از تعطیلی مدارس شیف صبح روز شنبه تمامی مقاطع در شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد به دلیل بارندگی شدید و رگباری خبر داد.

سیل و باران مازندران

فرمانداری تنکابن طی اطلاعیه‌ای به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، وضعیت پل ها و روستاهای حاشیه رودخانه ها، وضعیت این شهرستان را در حالت بحرانی اعلام کرد.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن مسدود شدن و آب گرفتگی معابر شهری و روستایی متاثر از سیل را ناگزیر توصیف و خطاب به ساکنین شهرستان تاکید کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان تنکابن از همشهریان می خواهد ضمن حفظ آرامش از تردد غیرضروری و سکونت در واحدهای مسکونی مسیر سیلاب جدا خوددرای کنند.

تداوم بارش باران در غرب مازندران

معاون توسعه و پیشگیری اداره‌کل هواشناسی استان مازندران از تداوم بارش باران در غرب این استان تا فردا یکشنبه خبر داد و گفت: رامسر در صدر شهرهای بارانی مازندران قرار دارد.

احمد اسدی در گفت‌و‌گو با ایسنا مازندران با بیان اینکه شهرستان رامسر تا ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز بیشترین بارش را به خود دیده است، اظهار کرد: رامسر با ۲۲۰ میلیمتر، نوشهر با ۱۴۵ میلیمتر، گلوگاه با ۱۲۶ میلیمتر، بابلسر با ۹۳ میلیمتر و ساری با ۸۳ میلیمتر به ترتیب بیشترین بارش ها را داشته اند.

پیش بینی هوای مازندران

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش در استان مازندران تداوم دارد اما از شدت آن کاسته شده است، تصریح کرد: دمای هوا نسبت به روز گذشته کاهش داشته و خنک شده است.

اسدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتفاعات استان مه‌آلود است، گفت: فردا این سامانه از استان خارج می شود اما احتمال تداوم بارش بارندگی غرب استان در فردا نیز مورد انتظار است.

پایان پیام

کد خبر : 102711 ساعت خبر : 7:55 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=102711
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات