با خیال راحت خودتان را به تیم درمان بسپرید

بدون هیچ نگرانی درباره کیفیت لوازم بیمارستان خودتان را به تیم درمان بسپرید.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: دکتر ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت درباره استفاده وسایل و ملزومات مصرفی پزشکی در بیمارستان‌ها گفت:

«هیچ کدام از بیمارستان‌های دولتی و ‏خصوصی مجاز نیستند که وسیله یا تجهیزات پزشکی فاقد کیفیت را بخرند. بیمارستان‌های دولتی مکلفن تجهیزاتی را که در «سامانه ‏imed‏» مشخص و قیمت گذاری شده است را خریداری کنند. مردم نیز مطمئن باشند تجهیزاتی که در بیمارستان‌های استفاده می‌شود با کیفیت است.»

اول بیمار بودنت را ثابت کن

البته ما معمولی‌ها معتقدیم اول باید خودمون رو از اورژانس به بخش برسونیم بعد ادعای ارث و میراث کنیم؛ یعنی رسیدن به نوبت بستری از جنگ تو شائولین برای ریاست معبد هم سخت‌تره. اگر شما چاق نیستین، ریسک‌ عمل‌تون بالا نیست و سهام بیمارستان اون روز کشیده‌بود بالا؛ می‌تونین به ادامه زندگی‌تون امیدوار بمونین.

زنده‌گیری توسط تیم درمان

مرحله زنده‌گیری مرحله اول پیش از بستریه. شما توسط پزشک معتمدتون مورد معاینه قرار می‌گیرین و یک سرماخوردگی ساده تبدیل به مورد نادر سارس می‌شین. در این مرحله به روش زنده‌گیری به یکی از بیمارستان‌ها فرستاده می‌شین.

خودتان را به تیم درمان بسپرید

معمولاً پس از زنده‌گیری، طی فرآیند پیچیده‌ای مجلس ختم‌‌تون با حضور اقوام دو هفته بعد از بستری برگزار می‌شه.

روحتون شاد و یادتون گرامی. هرچند که ممکنه قضیه به همین سادگی‌ها هم نباشه.

البته قصد پزشک معتمد مثل کارمندان حفاظت از محیط زیست قطعاً حمایت از خودتون و نسل بعدی‌تونه اما کمبود در زیرساخت‌ها، عدم تشخیص دقیق بیماری، نبود نخ بخیه برای عمل‌های احتمالی، کمبود دمپایی در اتاق عمل، استفاده از رتبه imdb زیر ۷ و استفاده از سوند بیمار بغلی به‌‌طور مشترک به‌دلیل صرفه‌جویی در وسایل از دلایل مرگتونه.

پزشکان مقصر نیستند

بعد از این مرحله، ورثه می‌تونن با در دسترس داشتن مدرک انحصار ورثه به بیمارستان مراجعه کنن.

البته ندید بدونین سوند بیمار ۷۰ درصد مقصره. بقیه تقصیرها رو هم یه جوری بین خودتون و خونواده‌تون تقسیم کنین که یه‌وقت موجبات دلخوری تیم پزشکی رو فراهم نکنین.

لطفاً دخالت نکنید

اگر شما از مرحله زنده‌گیری جون سالم در بردین. روی ترازو هم رفتین و یه بیمار چاق با ریسک بالا نبودین، حالا باید دل بدین به پروسه درمانی.

تو این مدت چند نکته رو در نظر داشته‌باشین اول اینکه درباره طول پروسه درمانی از پزشک سوال نکنین؛ چون این مسئله شخصی اونهاست و به شما ربطی نداره.

دوم اینکه درباره پروتکل درمانی هم از اونها سوال نکنین. شما که نمی‌خواین با شنیدن جمله «تو دکتری یا من» نابود بشین.

سامانه‌هایی با حروف کوچک

در این سامانه هم باید بگیم ما دیگه به «IMDB» هم اعتماد نداریم یعنی از وقتی که اسم فلانی رو به عنوان سیزدهمین بازیگر جذاب جهان منتشر کرد. چه برسه به «imed» که حتی کپس‌لاکش هم روشن نیست که لااقل کمی جدیش بگیریم.

معضل نخ بخیه تقلبی

در هر حال اگر انتخاب تجهیزات پزشکیش هم مثل انتخاب بازیگران جذاب قرنش باشه که فاتحه همه بیماران خونده‌‌اس.

البته براساس شواهد به‌نظر می‌رسه بعضی از بیمارستان‌ها تجهیزاتشون رو از دستفروش‌های متروی دروازه دولت تهیه می‌کنن. همونی که نخ بخیه ۱۵ تومن همکار رو می‌ده ده تومن. وگرنه اینکه شما عمل قلب انجام بدی و از درون باز بشی و سه بار دیگه هم بدوزنت و افاقه نکنه، هیچ توجیه علمی دیگری نداره.

پایان پیام

کد خبر : 104558 ساعت خبر : 10:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104558
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات