جوایز اسکار ۲۰۱۹ و شانس‌های اولیه برای دریافت آن

جوایز اسکار ۲۰۱۹ و شانس‌های اولیه برای دریافت آن

اسکار ۲۰۱۹ نزدیک است و امسال نیز همچون هر سال با نزدیک شدن به زمان اعطای جایزه بزرگ اسکار بازار پیش‌بینی‌ها بر اساس جشنواره‌های بین‌المللی دیگر داغ شده است.

پایگاه خبری گلونی، سمیه باقری حسن‌کیاده: هر سال با نزدیک شدن به زمان اعطای جوایز اسکار بازار پیش‌بینی‌ها بر اساس جشنواره‌های بین‌المللی دیگر داغ می‌شود.

جشنواره فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود.

خبر می‌رسد که فیلم‌هایی مانند Roma (روما)، A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده است) و The First Man (اولین مرد) خوش درخشیده‌اند و نظر بسیاری از منتقدان و تماشاگران جشنواره فیلم تورنتو را جلب کرده‌اند.

پیش‌بینی بهترین کارگردان جوایز اسکار ۲۰۱۹

با توجه به استقبالی که از فیلم Beautiful Boy (پسر زیبا) به کارگردانی فیلیکس ون گرینینگن در جشنواره فیلم تورنتو صورت گرفته است به نظر می‌رسد که گرینینگن اولین شانس دریافت جایزه اسکار برای بهترین کارگردانی است.

البته دیمین شزل برای کارگردانی فیلم The First (اولین مرد) و بردلی کوپر  بخاطر فیلم جدیدش یعنی A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده است)، به احتمال زیاد در لیست اولیه نامزدهای بهترین کارگردانی قرار دارند.

البته  انتظار می‌رود که آلفونسو کوارون کارگردان Roma (روما) نیز برای ساخت این شاهکار جزو نامزد‌های اولیه دریافت جایزه باشد.

روما
روما

پیش‌بینی بهترین بازیگر مرد جوایز اسکار ۲۰۱۹

گرچه به نظر می‌رسد که بردلی کوپر برای فیلم ستاره‌ای متولد شده است، به عنوان بهترین بازیگر نامزد دریافت جایزه خواهد شد اما نباید رقبایی چون رایان گاسلینگ برای فیلم نخستین انسان، هیو جکمن برای فیلم رقیب پیشتاز، جان دیوید واشنگتن برای فیلم کلنزمن سیاه و استیو کرل و تیموتی چالامت برای فیلم پسر زیبا، را فراموش کرد.

کوپر و رقبایش برای نامزدی اسکار ۲۰۱۹
کوپر و رقبایش برای نامزدی اسکار ۲۰۱۹

پیش‌بینی بهترین بازیگر زن اسکار ۲۰۱۹

اهل فن ملیسا مک‌کارتی را برای حضور در فیلم Can You Ever Forgive Me (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟)  که تحسین‌های فراوانی را دریافت کرده است، اولین شانس بهترین بازیگر زن در جوایز اسکار می‌دانند.

وایولا دیویس که برای فیلم Fences (حصارها) در سال ۲۰۱۶ جایزه اسکار را به خانه برده بود، امسال با فیلم Widows (بیوه‌ها) بازگشته است.

ممکن است که لیدی گاگا (استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا) برای هنرنمایی و خوانندگی در A Star Is Born وارد رقابتی جذاب برای کسب جایزه اسکار شود.

بازیگر دیگری که می‌تواند نامزد اسکار باشد، یالیتزا آپاریسیو است که برای نخستین بار در Roma به ایفای نقش پرداخته، اما توانسته عملکردی در خور توجه کارشناسان داشته باشد.

امسال نیز همچون سال گذشته با معرفی و بررسی فیلم‌های جوایز اسکار در خدمتتان هستیم.

پایان پیام

کد خبر : 108703 ساعت خبر : 11:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=108703
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات